No mulla on Shercossa vielä orkkis renkaat alla, että en mä nyt ihan turhan tiheeseen varmaan uutta alle väännä... Ja se mikä mua kiinnostaa, on se pidon säilyminen vielä vähän kuluneenakin ja just kivissä ja juurissa. Semmoset renkaat, jotka pitää ihan älyttömästi hetken ja sitten ei mitään, on ihan roskaa. Biltsun gummeja on kummiskin saman hintasta vääntää alle tuplatiheeseen kuin Kingsejä, joten niitä seuraavaks. Muutamalla tutulla on jo paljon kokemusta siitä 140-FIM:stä, tuttu ausseissa ajaa sielläkin sillä (täällä nickillä suomursu). Eihän se vaihto ole iso homma, mutta kulut voi olla 1:5 sen mukaan mitä ostelee.
Ennen Misukasta lähti sivunapit vaan niistä Enduro IV/mikä nyt rossimallina olikaan se vinonappula-etunen, nykyään lähtee aasiavalmisteesta kaikki kaikista malleista. Ainut plussa nykymisukalle siitä, että FIM-III:n runko on edelleen pehmee ja pito juurissa parempi kuin rossimallisena. Pirellin Skorpion FIM nappulasatoo, Bridgeissä pito huono metsään uutenakin, Dunloppeja ei tarttis edes myydä missään. Eri asia olis jos ne sit tosiana pitäis kauan tai kestäis kauan, mutta kun ei, suomihinnalla kuka hullu ostaa? Kendat on renkaita paljon parempia. Ja edelleen suosittelen Mitas/Trelleborg, jos haluaa enempi laittaa rahaa. Mitakset/krossitrenkaat kestää myös hyvin.