Tietopankin artikkeli WR:stä.
Vanhat viestit täällä.
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
sankkuq kirjoitti:Mikäs vois olla vika husse wr, kun pätkii piikillä pelkästään 1 ja 2 vaihteilla? Tulppa ja tulpanhattu vaihdettu jo
japa_ kirjoitti:Olen tässä tilaamassa Husqvarna WR 125 -07 uutta sylinterisarjaa huoltoliikkeen kautta 690e. Osaako kukaan sanoa, tuleeko noissa yleensä kaikki pakoaukonsäätimen hilppeet mukana ja onko ne asennettuna, vai irtonaisena pytystä? Jos irtonaisena, eli pitää itse asentaa, onko kovinkin vaikea homma saada säädin toimimaan oikein? Kait sekin jostain kohtaa täytyy säätää aukeamaan oikessa paikassa?
japa_ kirjoitti:Olen tässä tilaamassa Husqvarna WR 125 -07 uutta sylinterisarjaa huoltoliikkeen kautta 690e. Osaako kukaan sanoa, tuleeko noissa yleensä kaikki pakoaukonsäätimen hilppeet mukana ja onko ne asennettuna, vai irtonaisena pytystä? Jos irtonaisena, eli pitää itse asentaa, onko kovinkin vaikea homma saada säädin toimimaan oikein? Kait sekin jostain kohtaa täytyy säätää aukeamaan oikessa paikassa?
J!gs@w# kirjoitti:japa_ kirjoitti:Olen tässä tilaamassa Husqvarna WR 125 -07 uutta sylinterisarjaa huoltoliikkeen kautta 690e. Osaako kukaan sanoa, tuleeko noissa yleensä kaikki pakoaukonsäätimen hilppeet mukana ja onko ne asennettuna, vai irtonaisena pytystä? Jos irtonaisena, eli pitää itse asentaa, onko kovinkin vaikea homma saada säädin toimimaan oikein? Kait sekin jostain kohtaa täytyy säätää aukeamaan oikessa paikassa?
yleensä jos pelkän sylinterin tilaat niin ei tule mitää muuta kuin pelkkä sylinteri. mutta sanoit ainakin että olet tilannut sylinteri sarjan niin niihin yleensä kuuluu kaikki sylinterin hilppeet mukana. itsellä ainakin kun ostin omaani niin oli hilppeet mukana ja itse pitää asentaa.. huolto liike kyllä opastaa tai voi myös asentaa ne siihen.. ei ota varmaan tuntia enempää.
sankkuq kirjoitti:Mikä noista miknumi tmx 38 kaasarin ruuvveista voisi olla ilmaruuvvi?