Guuna#243 kirjoitti:Puhun omalla kokemuksella. Samalla 2t bikellä, samalla seossuhteella. Männällä a ajoin pelkästään sykeröenduroa enkä mtn muuta, männällä b rantahiekassa vinguttaen. Mäntä a oli karstottunu päältä ja pyörä saattoi pikkasen savuta kun pääsi "avaamaan" kun taas männällä b ajaessa pyörä ei savuta yhtään ja se on myös "puhdas" päältä, ei siis ylimääräistä karstaa.. Kukin tyylillään, itellä oli näin..
Se on ainakin varmaa, että kovemmin ajaessa pyörä käy kuumempana ja bensaseos myös palaa puhtaammin.
varmasti pitää paikkaansa, itellä jus enimmäkseen puunkiertoa ja maantiellä ajan pitkillä väleillä ni eipä tarvii sillonkaa huudattaa niin paljoa
tosin kyllä se pyörä silti on käynyt turhanki lämpimänä, nyt uudella männällä on ongelmana että käy liian viileenä, vaikka kaasarin säätöjä ei ole muutettu