NGK BR8EG ja ysiäkin kokeilin. hetken kun on ajanu (15min) ja sammuttaa, niin ei lähe enää käyntiin ja kipinä kateissa??? välillä tilttaa ajossakin. säädin sen rikkaalle ja lähin siitä pikkuhiljaa laihentaa, mut samajuttu kokoajan. Vein sen huoltoon niin eiköhän se vika selviä!JayDaddy kirjoitti:jappis: Mitä tulppaa käytät?
ykkös-mp:stä soitettiin äsken. ei oo mäntää vaihdettu ja sylintri ihan paskana ja vaikka mitä. korjaus kulut noin 1700-2000¤!!! Lähen tästä hakee taas vaihteeksi rahoja takasin. kyl noita kusettajia löytyy SAATANA!!!jappis kirjoitti:NGK BR8EG ja ysiäkin kokeilin. hetken kun on ajanu (15min) ja sammuttaa, niin ei lähe enää käyntiin ja kipinä kateissa??? välillä tilttaa ajossakin. säädin sen rikkaalle ja lähin siitä pikkuhiljaa laihentaa, mut samajuttu kokoajan. Vein sen huoltoon niin eiköhän se vika selviä!JayDaddy kirjoitti:jappis: Mitä tulppaa käytät?
lähen nyt hakee pyörää sielt liikkeestä ja sit pyörää palauttamaan. kyllä myyjä lupas rahat takaisin antaa. onneks otin siltä tiedot ylös kun ostin ja tein kauppakirjan!fiffi kirjoitti:toivottavasti ei kukaa. saitko jo rahat takasjappis kirjoitti:maksas joo... menis käytännössä koko kone uusiks!!! sääliks käy sitä kuka ton siltä vedättäjältä seuraavaks ostaa!!!fiffi kirjoitti:aika kalliit ois ollu korjaus kulut ei se aina mene nappii
Totta sä tossa puhut. Mut tää on aika tosi törkee esimerkki mihin paskaan voi kätensä työntää vaikka on paperit tehty pyörästä. pyörä ollu mul päivän himas eikä ajettu tuntiakaan. ilmoituksen mukaa mäntä uus laatikko uus ja kytkin uus. pyörä pasko tulppia ja vein sen huoltoo näytettäväks. tässä suora lainaus ykkös-mp:een raportista "Sylinteri rikki, mäntä halki, kiertokangessa väljää. Männässä ja kannessa jälkiä metallinkappaleiden välissä olemisesta, ei enään ollut. jäljet vaikuttavat jo pitkään olleilta. Moottorin korjauskustannusarvio 1500-2000¤". että sillein!!! ja myyjä ei meinaa antaa rahoja takas ja syyttää mua noista jutuista. voi olla et saa heittää hyvästit vaivalla säästetyille rahoille! V..TU SA..ANA!!!Oretna kirjoitti:Nää on aina näitä hankalia juttuja käytetyn pyörän myymisessä/ostamisessa. Mitenkään tähän edelle olevaan tapaukseen kantaa ottamatta, itekki miettiny aina pyörää tai jotain muuta myytäessä, että voisi hyvin antaa parin kk:n takuun myynnin edistämiseksi, jolloin jonkin yllättävän vian ilmaantuessa kauppa voidaan purkaa. Ongelma ei ole se etteikö siihen pyörään luottaisi, vaan lähinnä se ostaja mietityttää, ei nimittäin tarvii ees hirveästi ajoa ja huollon laimilyöntiä, tahatonta tai tahallista väärää "huoltoa", jotta sen pyörän saa rikki. Välillä kun tääläkin lukee näitä juttuja, niin monesti miettiny onko vika sittenkään ollut siinä edellisessä omistajassa, ainakaan täysin. Tähän kun lisätätään vielä joku vähän äkkipikaisempi kaveri, niin ehkä jostain pienestäkin viasta tehdään suuri. Kun valitusprosessikin on ensiks kaverit ja nettifoorumit, sitten jossain vaiheessa ilmotetaan myyjälle kaupan purusta, eikä mihinkään yhteistyöhön suostuna, niin kyllä myyjänä saa olla tosi tarkka mitä ja kenelle menee lupaamaan.
kunhan nyt sais ne rahat takasin. ajoin tänää yhteensä sata ja rapiat kilometreissä pyörää palauttamaan ja perille kun pääs niin eipä tullutkaan rahoja takaisin. pitää laittaa öljyt pyörään ja pyörä käymään niin sit saan rahat takas... kuulemma. huomen uus yritys. toivottavasti se paska käynnistyy!fiffi kirjoitti:ylläri joku kusipää kusettamas