Aikataulu näytti paperilla paremmalta kun se sitten loppuviimein oli, osaltaan johtuen C/A luokan LCQ:n peruuntumisesta. Yllättäviä 15min taukojakin tuntui olevan vaikka radan kasteluun meni se 5min. Kaivuri taisi kerran pyörähtää radalla?
Tuo kaksi luokkaa oli mielestäni liian vähän. Rata olisi kestänyt (ainakin) yhden lisäluokan. Taitaa jotain sääntöpykäliäkin tästä olla, mutta enemmän olisi saanut olla tapahtumaa. Ottaen huomioon että varsinaiset kisat alkoivat vasta 14:15 niin tuota olisi voinut aikaistaa ja mahduttaa (ainakin) yhden luokan lisää. Pikkasen taiteilua, koska jos rata hajoaa alta niin...
Olisiko sitten esim. MXJ pitänyt ajaa lauantaina? Mietin lähinnä sillä, että jos lauantaina ajettaisiin ns. kisaluokat ja sunnuntaille rataa muutettaisiin isolla kädellä: pattisuora pois, triplasta viiminen patti pois, ehkä tiukemmista paikoista (esim. 2-2-2-suoralta) keskimmäinen tupla pois yms. Toisiko tämä lisää sunnuntain harrastelupäivään kuljettajia? Tekisi sellaisen että C/B kuljettajatkin pystyisivät ajamaan. Voisi palvella myös MXB ja MX125 luokkaa kun olisi jo etukäteen tiedossa että rataa tullaan helpottomaan.