KTM GS-Keskustelua :)

stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 30.7.2009 4:18

Itellä meni 250cc gs:ssä normi 10W-40W. ainoo ongelma mitä oli niin kylmänä tykkäs ryömiä eteenpäin, mutta sekin meni ohi kun käytti kunnolla lämpöseks..
Saastamoinen
Pyörä:
KTM GS/MX 125 1989
Liittynyt:
24.4.2009 6:45

ViestiKirjoittanut Saastamoinen » 31.7.2009 8:07

No niin. Nyt on kytkin kasattu ja stefa vaihdettu. Testi ajot ajettu. Tuntus toimivan.

Semmonen vaan tuli mieleen että kun kytkimen liike tuntuu lyhemmältä kun enen, jäiköhän kytkinkopassa ole akseli vika asentoon? Tarkoitan että kopassa olavasta akselista loppuu ikään kun hampaat kesken? Mutta hyvin irrottaa eikä kanna. Ei varmaan syytä huoleen.

Toinen juttu. Öljyä tulee vielä huohottimen kautta pois. Oliskohan yli täyttöä? Öljyä on n. 6 dl

-Saasta...moinen-
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 31.7.2009 10:53

Mullakin lensi huohottimesta pihalle öljyt kun laitoin 5,4 desiä, sitten kun sinne jäi se 5.2 ei enään heittänyt... En tiedä virallista määrää mutta tolla 5.2 ainakin näkösilmässä näkyy öljyt kun pyörä on tasalla, näkösilmä siis siellä magneetonkopan vasemmalla alapuolella.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 1.8.2009 0:37

Kulumattomammat levyt niin liike pienenee?
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 1.8.2009 1:09

Doddii, nytten on kottarainen ISON konerempan jälkeen kasassa... Osia joita vaihdettiin

-Sylinteri vm.94
-Mäntä 54.25 Mahle 1 renkainen ja neulalaakeri
-Petilaakeri, vaihteisto laakeri ja vesirattaan laakeri
-Pakoaukonsäätimen laakerit
-Kampiakseli

Toivottavasti nyt toimii pitempään kuin 3kk oston jälkeen ;) .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 1.8.2009 23:08

Paljon tuli kustantamaan?




Ehdotuksia, mikä tossa nyt on kun männän vaihdon jälkeen ollut vain pari kertaa käynnissä mutta sammutettu parin sekunnin jälkeen ja nyt ei lähde enää ollenkaan käyntiin. Uus tulppa on ja paria muutakin tulppaa kokeiltu. Tulppa kastuu eli bensaa sais. :|
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 2.8.2009 12:33

kallista se oli, katso pyörästä johdotukset ja kipinä, ettei olisi ennakko päin persettä?
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Saastamoinen
Pyörä:
KTM GS/MX 125 1989
Liittynyt:
24.4.2009 6:45

ViestiKirjoittanut Saastamoinen » 3.8.2009 9:48

Mietin vaan sitä että voisko olla semmonen vika "oire" että ajoitukset muuttuu?
Joskus mopojen kanssa pelatessa, mankin kampiakselissa kiila ura levinnyt ja tämä taas muutti ajoitukset persiileen kun sammutti koneen. Seuraavaan käynnistykseen oli yleensä säädettävä magneetto kohille. No, tämä olivaan tämmönen juttu...

-Saasta...moinen-
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 3.8.2009 11:47

Voihan se pitää paikkansa, toinen juttu että jos olet laittanut aluslevyn päin persettä :D .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 4.8.2009 14:52

Voihan vittu, taas hajos.... Ostettiin kampiakseli missä oli ehjä ylä+alapää, helvetin tiukat olikin! mutta nytte hajos eilen kiertokangen alapää, metallit ylös ja mäntään jäljet, pyttyyn vain sellaisia haalistumia... Onko tää mun tuuria vai muillekin käynyt? :itku: Mutta nyt olis sitten vm.94 gs kotarin pytty myynnissä mikä on ajettu, hoonattu mutta sillä kyllä ajaa kun sen puhdistaa, siellä ei ole uria vain haalistumia, männälläkin ajaa mutta siinä on jäljet... Eilen lopetin ajamisen kyseisellä vehkeellä kun alkoi kolisemaan, ja pääsin kotiin ja tänään purkasin ja yllätys mikä vitun yllätys.... Vitutus käyrä korkeella kyseisen jutun takia, joten anteeksi tekstini :D . Ilmoitelkaa jos on tarvis tollasella pytylle, uudet kummiskin joudun hankkimaan :| .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Qazaaownzu
Pyörä:
Yamaha DT125r
Paikkakunta:
porvoo
Liittynyt:
25.5.2008 17:57

ViestiKirjoittanut Qazaaownzu » 5.8.2009 18:30

mitens helposti tollasee ktm gs 125c vm 1989 saa noita kulutus osia, mäntää pyttyy ja muita osia
Kisa kiree DT
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 5.8.2009 21:13

Saahan niitä jos pätäkkää löytyy :D .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
sebuzz
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
31.10.2007 22:39

ViestiKirjoittanut sebuzz » 10.8.2009 1:31

Olisko tommonen 96vm egs järkevä hankinta? Kuulemma huollot tehty aina ajallaan.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 10.8.2009 8:19

Kiksi vasemmalla puolella?? Noihin ei pahemmin racing bikeltakaan saanut osia, siis GS malliin missä on sama kone 89-97?? Männät oli loppu ja pari pyttyä löyty, kyllä luulen että tehdas niitä tekee sillon tällön ku tilauksia tulee. Hyvä peli tosiaan jos duunit tehty ajallaan.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
QueQ
Pyörä:
KTM 300 GS & KTM MXC 300
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
21.5.2009 21:22
ktm gs 300 -91

ViestiKirjoittanut QueQ » 10.8.2009 14:41

arghh! huomenna pitäis tulla sylkkä putki ja mäntä vielä kerkiää loppu kesän rientoihin:DD toivotaan että nyt toimis... nyt tartteis tuohon seisontajalkaa ja uudempia katteita jotka suurinpiirtein kävis tuohon ilmotelkaa jos hyllyssä on vapaana? pitikös tuo pako aukon säädin ollaa kiinni kun asennetaan takaisin? kuinka pitkään ootte nuita sisään ajoja ajellu 3tankillista?