vaihto 150cc pyörään olisi kanssa yksi vaihtoehto. Niitä tuntuisi olevan vähän jokakaupassa, ehkäpä jopa ongelmaksi saakka. Ylivuotisia ja vähän ajettuja tuntuisi kanssa olevan. Tätä vaihtoehto harkitsin oikeasti jonkun hetken, mutta päädyin kumminkin piikkiin.
Jos likka ajaa kisaa ensikesänä, niin luokka on D. D:n suhteen on pientä epävarmuutta, koska tänä kesänä osanottajamäärät olivat melko huonot ja ensikesänä kisajärjestäjät saavat pudottaa luokan pois jos ilmoittautuneita ei ole riittävästi. Mikäli D:n kanssa rupeaa kisaaminen menemään hiljaiseksi ei ole muuta vaihtoehtoa kuin piikkiluokka. Piikkiluokka ei ole meidän tapauksessa hyvä vaihtoehto, mutta jos ei ole muuta vaihtoehtoa niin sitten ei ole. Pitää vain luottaa siihen, että vanhat starat kyllästyy mopoilla leikkimiseen ennen kauden puoliväliä
Eli päätös on pysyä piikissä ja nyt on varattu tammikuun suomierästä jo aikaisemmin varatun pyörän lisäksi toinen, eli 2x2011 on valinta.
Jos jotakuta kiinnostaa nyt ~50h ajettu piikki, niin se tulee myyntiin heti kun uudet pyörät saadaan ajoon. Eiköhän tuohon saada joku 10-20h lisää ennen tammikuun loppua. Pyörään on tehty ~5h sitten männän vaihto. Muuten ei ole koneeseen tehty mitään. Eteen ja taakse on vaihdettu kevyemmät jouset, jotka voin vaihtaa takaisin vakiojäykkiin tai myydä pyörän noilla ja antaa mukaan vakiot.
Varaosiakin on aika hyvä määrä, mutta niiden osalta pitää ensin selvittää mitkä sopii uudempaan ja mitkä ei. Ilmeisesti pakoputki on erilainen, jolloin myyntiin tulee käyttämätön HGS:n koko putki ja 5h käytetty fmf:n vaimennin. Ainakin vaimennin on eri.