Jaylle sen verran että Heinolassa sade alkoi perjantai iltana, ja jatkui lauantai aamupäivään. Sunnuntaina paistoi, ja mx125 ajettiin lauantaina , mx2 sunnuntaina.
zeizei125 kirjoitti:Mielestäni aika törkeästi sanottu kaikkien niiden puolesta jotka ajavat piikkiluokassa. Mitä merkitystä sillä on mitä kierrosajat ovat muihin luokkiin verrattuna. Mutta siinä luokassa oli tapahtumia ja kilvanajon meininkiä.
201262 kirjoitti:Jaylle sen verran että Heinolassa sade alkoi perjantai iltana, ja jatkui lauantai aamupäivään. Sunnuntaina paistoi, ja mx125 ajettiin lauantaina , mx2 sunnuntaina.
zeizei125 kirjoitti:Melu on se haitta joka ihmisiä kiinnostaa, ei hiilidioksipäästöt. Ainoa huolenaihe on varikolla, tai radalla mahdollisen moottoririkon yhteydessä öljyn tai muiden nesteiden maahan valumisen riskin minimointi sekä niiden korjaaminen pois maaperästä. Päästöt täysin merkityksetön asia.
zeizei125 kirjoitti: kaksitahtihan on itse saatanasta päästöjen takia, ja nelarin putkesta lentää ulos vain kukkasia.
hp199 kirjoitti:Kierrosajoista:
Eikös nyt kierrosaikojen kuulukkin olla erilaiset eri luokissa?
Jos kaiken kokoisilla pyörillä ajat olisivat samat, niin eihän koko crossissa tarvittaisi kuin yksi luokka.
hp199 kirjoitti:Katsomiskokemus onkin aika jännä juttu. On nimittäin hämmästyttävää miten erilailla ihmiset voivat kokea samat tilanteet.....
...lapsiperheissä oltiin ihan kauhistuneita koko touhusta..
..Omalta kohdalta kyllä senverran, että katsominen hirvitti.
Kaijis kirjoitti:hp199 kirjoitti:Katsomiskokemus onkin aika jännä juttu. On nimittäin hämmästyttävää miten erilailla ihmiset voivat kokea samat tilanteet.....
...lapsiperheissä oltiin ihan kauhistuneita koko touhusta..
..Omalta kohdalta kyllä senverran, että katsominen hirvitti.
Missä oli siis se ero?
hp199 kirjoitti: Siis varikolla kun mainitti päivän tapahtumista, niin porukka vaan ihmetteli, että mitäs tuossa. Ihan normaalimeininkiä.
Kisailijoilla ja katsojilla oli siis aivan eri näkemys päivästä.