Kaikki TM VRX 125!

Zimppa_
Pyörä:
GasGas ec 125/ex evo1 mito ja peeveet
Paikkakunta:
kmo
Liittynyt:
25.6.2008 21:43

ViestiKirjoittanut Zimppa_ » 16.6.2010 0:12

Mitä mieltä ootte TM vrx 125cc 00 vm? Itelle tuommonen ois tyrkyllä ja olisko hyvä ostos?? 20h sitten vaihettu uus sylinteri,mäntä,pa säädin,neulalaakeri,tiivisteet.. Koneremppa tehty joku 160h sitten. Pyörä on katu käytössä eli perus maantie ja kylärallissa.. Eli monenko tunnin välein suosittelette tekemään alakerta rempan ja vaihtamaan mäntää sekä pa hiluja sekä öljyjen vaihtoväli olisi kiva tietää?? pyörä on kumminki aika lepposessa menossa..
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 17.6.2010 16:35

Onks toi kyseinen peli smoto ja pyörä Jyväskylässä?
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 17.6.2010 18:15

Hyvältä pyörä kuullostaa, koska remontit tehty. Kuitit pitää olla remonteista tallella.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 20.10.2010 20:07

Huomio kaikki 125cc rekisterissä olevan / valkokilpisen temmin omistajat!!!
Jos kiinnostaa vaihtaa isompaan valkokilpiseen, olis nöyrä mantsakaveri tarjolla:

http://www.nettimoto.com/gas-gas/ec/1034326

Vaihdossa käy siis kaikki 2005 tai vanhemmat nestekytkimelliset /alunperin siniset vuosimallit, kunhan on rekisteröity ennen 2006 ja alkuperäinen SMR ei käy.

Välirahaa haluan vaihdokin kunnon ja iän mukaan, jos oikein helmi -04--05 löytyy niin voin muutaman satasen maksaakin.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 21.10.2010 22:06

Tarkennusta sen verran, että SMR toki käy, mutta se black dream/bird-mikä-lie ei.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
TJII
Pyörä:
TM en 250 4t
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
1.12.2010 16:32

ViestiKirjoittanut TJII » 7.3.2011 1:13

Laitetaanpas nyt tänne, kun en jaksa erillistä myynti-ilmoitusta tehdä, mutta tarjolla olisi muutama iso pahvilaatikollinen 90luvun alkupään temmeihin sopivia osia(125cc).

Löytyy moottorin osia kuten pari kampura ja kankisettiä, kytkin- ja vaihdepuolen kamaa, ehjä sylinteri, pari settiä lohkoja yms. Katteita jossain laatikossa, alumiinitankki, ehjä runko, takahaarukka ja oheiskamaa yms. Könttäkaupalla sopivasti, eli ensimmäinen vähänkään fiksun tarjouksen tehnyt saa koko paskan ja halvallakin vielä.

YV:llä tavoittaa.
Osien ruiskumaalausta ammattitaidolla. YV!
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 11.3.2011 19:06

Nonii eli millast sisäänajoo olette vetäny, ku kaikki konee laakerit ja mäntä vaihettu? Ja mitä tulppaa tonne suositellaan?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 12.3.2011 0:08

Tulppa riippuu vuosimallista ja onko moto, enska vai rossi, kampuralla ajaa kietarin vaihtoväliä 50-200h ajosta riippuen ja temmissä on paras kampura jo vakiona.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 12.3.2011 13:53

No pyörä on vm 95, mutta ei ole sitä vanhemman mallin pyttyä, jossa on pinnapultit kannenkiinnitykseen vaan 8kuusoikoloa. Enska toi on, mutta ajan supermotoilla kadulla, suurimman osan ajoista eli mikä tulppa kantsii laittaa? Ja tolla sisäänajo kysymyksellä meinasin sitä, että kaikki osat olen juuri koneeseen vaihtanut eli millainen sisäänajo eka käynnistys on varmaa tärkein et säädöt kohdillee ja vähä extra öljyy varmaan. Ja tota täl hetkel kiinni 0,5mm pytyn alatiiviste mitä eroa siihen 0,3mm vääntöä lisää? Ja mites nä vertexin männät onko laadukkaita, vai löytyykö parempaa katukäyttöön ja satunnaiseen enduroon?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 17.3.2011 0:57

NGK BR8EG
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
disme
Pyörä:
Yamaha YZ 250F -10
Paikkakunta:
Kuhmoinen
Liittynyt:
14.10.2008 20:43

ViestiKirjoittanut disme » 31.3.2011 23:02

Pikkuveli kirjoitti:No pyörä on vm 95, mutta ei ole sitä vanhemman mallin pyttyä, jossa on pinnapultit kannenkiinnitykseen vaan 8kuusoikoloa. Enska toi on, mutta ajan supermotoilla kadulla, suurimman osan ajoista eli mikä tulppa kantsii laittaa? Ja tolla sisäänajo kysymyksellä meinasin sitä, että kaikki osat olen juuri koneeseen vaihtanut eli millainen sisäänajo eka käynnistys on varmaa tärkein et säädöt kohdillee ja vähä extra öljyy varmaan. Ja tota täl hetkel kiinni 0,5mm pytyn alatiiviste mitä eroa siihen 0,3mm vääntöä lisää? Ja mites nä vertexin männät onko laadukkaita, vai löytyykö parempaa katukäyttöön ja satunnaiseen enduroon?



Tossa pytyssä on ilmeisesti jo kaksiosainen pakoaukko? Mikäli näin on, itse ostaisin suosiolla vaan vakiomännän, sillä tarvikemännistä ainakaan Vertexissä ei ole voiteluaukkoja sille pakoaukkojen väliselle helmalle. Vertexi kun tarjoaa samaa mäntää ainakin 92-07 :D


Sen vanhemman yksi (tai oikeastaan kolmi-, nusnus) -osaisen pakoaukon kanssa ei ole niin nuukaa, vaan Vertexi toimii varmasti ihan yhtä hyvin, sillä eroa orkkismäntään ei ole kuin imupuolen ikkunan verran. Ja sitä eroa ei kukaan oikeasti voi väittää perseellä tuntevansa.. 8)

Itsellä oli toki Vertex -06 125 crossissa ja ihan hyvinhän tuo pelasi muuten, mutta pakoaukon puoleisten pinnoitteiden kuluminen\pinttyminen oli hieman hanakampaa kuin mitä vakiomännällä vastaavassa ajossa. Vanhemman pytyn omaavassa -96 125 Endurossa päällisin puolin ihan samannäköiset Prox ja Vertex ovat toimineet molemmat ihan yhtä asiallisesti.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 1.4.2011 20:48

Voitelureiät voi porata ihan itsekin mäntään...
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
disme
Pyörä:
Yamaha YZ 250F -10
Paikkakunta:
Kuhmoinen
Liittynyt:
14.10.2008 20:43

ViestiKirjoittanut disme » 2.4.2011 10:09

Tottahan tuokin, itse olen kyllä suosiolla jättänyt vaan pylväsporakoneen puutteessa tekemättä.. 1/10mm vinoon, ja mäntä v*tuiks :D
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 2.4.2011 23:22

Ei se kuule tarvii kun pikkasen keskittymistä ja automaattipistepuikon, harvaan pylväsporan istukkaan edes saa noin pieniä teriä kiinni.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 7.4.2011 22:01

Jaa ja kyllä siinä on 2 reikää männän kyljessä pakopuolella ja puro sanoo tuota vertexiä alkuperäiseksi vai onko tm merkkistä mäntää olemassa galleriassa kuvia jos ette usko :D