Ultimate_Rider kirjoitti:7dl ööliä vaihteistoon ja ite ajelen kans 2,5% seoksilla
Näillä mennään täälläkin...
Ultimate_Rider kirjoitti:7dl ööliä vaihteistoon ja ite ajelen kans 2,5% seoksilla
HeeBoF kirjoitti:Miten olette irroittaneet sx:stä magneeton puolen petilaakerit ?
SMK) kirjoitti:Tarkotit varmaan sisäkoolia...
SMK) kirjoitti:No sitä tässä justiinsa en tajunnutkaan, että ehdotat tosiaan alumiinisessa pesässä olevan ulkokoolin hitsaamista, joten arvelin sun tarkottaneen sisäkoolin hitsaamista keinona saada siihen lämpöä. En tajunnu että hitsaat sen tietty yhdeks klöntiks samalal kun halkaset lohkon, olis näemmä sit pitäny, sulla vaan on kummin päin tahansa mutta aina kapula perseessä poikittain.
Ikinä ei ole tarvinnu väkivaltaa käyttää eikä biltsun ulosvetäjää ostaa, ihan ittekseen on tippuillu sisäkoolit pois tai kevyesti tökkäämällä. Akseli roikkuun toisesta päästä.Lämpöö, kosaanilla, ellei auta niin annan jäähtyä, sit tigillä, mutta LÄMPÖÖ, ei sulaks asti!
SMK) kirjoitti:Koska en ymmärrä mitä ongelmaa ulkokoolin irrottaminen voi tuottaa. En sit tiiä jos jossain tietyssä vuosimallissa sitä ei sa anormikonstein irti, ei oo mulle tullu vastaan, muttei olis eka kerta kun menee ulkokoolit ja sisäkoolit jollain sekasin ja semmosia kampuroita on kyllä tullu vastaan ettei voi käsittää millä sitä sisäkoolia on oikein voitu koittaa irrottaa ne jäljet aikaan saadakseen mitä edessä on.
wolvie kirjoitti: jotta takahäkin saa irti pitää irrottaa sytkäboksi (CDI) ilmanputsarikotelosta.