Täytyy kyllä myöntää, että taitavaa kikkailua. Olisi mukava nähdä vähättelijöiltä (lähinnä nyt OA243) samanlaista settiä.
AceFin kirjoitti:Enemmänkin enskalla kikkailua tuo on, eikä sinällään kuulu tänne, vaan stunttivideoihin.
Täytyy kyllä myöntää, että taitavaa kikkailua. Olisi mukava nähdä vähättelijöiltä (lähinnä nyt OA243) samanlaista settiä.
OA243 kirjoitti:AceFin kirjoitti:Enemmänkin enskalla kikkailua tuo on, eikä sinällään kuulu tänne, vaan stunttivideoihin.
En usko että kauheen kauaa tarvis treenata. Crossissa B:n treenivauhti, enskassa sama homma. Kyl mä luulen että ton päivässä, korkeintaan parissa oppis kun fillarilla tullu kumminkin kikkailtua aikoinaan ja pyörän hallinta on varmaan suhteessa vauhtiin ihan ok. Tosin tän todistaminen vaatis 125:lla ajamista mihin ei oo kyllä minkäänlaista intressiä. Mä oon vaan nähny niin monta tyhmää ja huonot pyöränkäsittelytaidot omaavaa tyyppiä jotka tohon keulimiseen kykenee etten millään jaksa uskoo että se vaatis edes useemman päivän treenausta taitavalta crossi- tai enskakuskilta. (A-luokka) Oikeilla stunttipyörillä (600cc) tota tekeville taas nostan kyllä hattua. Siel on pyörivät massat vähän eri luokkaa.
RS80 kirjoitti:Tiedä onko tämä oikea paikka, mutta kyllä näissä kuvissa jotain crossiin liittyvää on.
Tuli askarreltuapaskarreltua tallin "toimistoon" pöytää.
AceFin kirjoitti:On kyllä tajuttoman hieno!! Oletko itse maalannut vai miten tehty?