Kervine kirjoitti:Miksi sumeko maksaisi omasta pussistaan jotain kun ei ole laitteestakaan saanut pennin hyrrää.
Itse en ainakaan tätä korvausvelvollisuutta kommenteillani hakenut, vaan enemmänkin solidaarisuutta asiakasta kohtaan. Joo joo, business on businessta eikä mitään hyväntekeväisyyttä, mutta jos itselläni olisi mahdollisuus saada potentiaalinen asiakas kohtalaisen pienellä vaivalla olemalla "good fella" niin varmasti tarttuisin. Vastaus "meillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä" on käytännössä jokaiselle palveluammatissa olevalle yksinkertaisesti väärä.
E: Lisättäköön, että en omista kokemusta kuin asiakkaana olemisesta. Sullakin kun tuota kokemusta on "joka portaasta" niin varmaan tiedät myös sen että asiakas kannattaa pitää tyytyväisenä, vaikka se ei just sillä kertaa antaisikaan sulle euroja käteen.
Tiedän kyllä Yamahan moottorin joka 10h jälkeen porsi ja päätyi Japaniin pöydälle (tosin ilman näkyvää syytä).