AlluMan kirjoitti:Mulla oli kytkimen ilmauksessa vähän samanlaista ongelmaa. Ilmaaminen onnistu kun ruutalla työnsi alakautta. Eli se on ainakin hyvä keino, jota kannattaa koittaa kunhan hankkii välineet eka, jos ei ennestään löydy.
SMK;-) kirjoitti:Tota vois koittaa ilmata ihan niin, että otat säiliön korkin auki, säädät polkimen niin, että mäntä todella pääsee palautumaan ihan päähän pääsylinteriä ja sit vähän pumppailet polkimella. Pitäis nousta kuplia sinne säiliöön.
Kun kupliminen lakkaa, niin sitten pumppaat polkimella useita kertoja yhteen menoon, painat sitä samalla alaspäin kun avaat ilmausruuvin ja ruuvi sit kiinni ennen kuin päästä poljilta nousemaan ylöspäin. Muutama kerta ja pitäis pelittää.
Huomaa kuitenkin, ettei se letku saa sitten missään kohtaa kulkea ylempää kuin pääsylinterin mäntä.
Ruiskun kanssa ilmaaminen on jarrun kanssa aikas teoreettinen vaihtoehto, tarviis jonkun
peräruiskekaliiberin ruiskun.
AlluMan kirjoitti:Saahan noita työkaluja, mutta usein ovat törkeän kalliita. Hankit jostain sopivan kokosta letkua siihen ruiskuun niin kyllä se siitä. Itellä kävi bensaletku suoraan lääkeruiskuun ja ilmausruuviin. Vedin vielä ruiskun päähän nippusiteellä kireelle siitä niin pysy hyvin eikä ainakaan vuotanut sieltä suunnalta ilmaa.