Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.
a.c.e kirjoitti:Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.
Ex FMX kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Alkuviikosta pikkuveljelle tuli uusi SX 85. Itse ainakin yllätyin hyvästä alaväännöstä ja suht tasaisesta tehoalueesta, ainakin kun vertaa kaverin wanhaan kx 80cc:hen.
Itelläki on Sx 85 ja alavääntö on huima ja 3-vaihde aivan vitun pitkä jos rääkkää niin 3-vaihteella hyppäsi 27m kaakamon maalipöydän yli vaikka sehän ihan riippuu miten ponnistaa ja nokan jyrkkyys mutta kuiteski!!
no joo...Rx-Mies kirjoitti:Freddie Fly kirjoitti:No voi jessus, just tota ajatellen ne on suunniteltu, niiden pitää keulia ja sutia joka vaihteella ja kulkee miljoonaa. Se on ihan sama onko sulla tehokkain vai tehottomin kasikymppi, et sä sitä eroa niistä huomaa.
Nykyään foorumissa on niin tiukkaa porukkaa, että huhhuh.
nasu kirjoitti:Unissas oot tainnu hyppiä 27m. Minkään radan pöytä ei kyllä ole noin helevetin iso.
Ex FMX kirjoitti:No niin nyt löyty kuva käteen jossa näkyy koko linkka!
http://koti.mbnet.fi/joni579/kaakamomaali.JPG