Tätä se taidaa olla tollasen vehkeen kanssa liikenteessä, välillä päästellään kovempaa, välillä hiljempää tasakaasul->mikään tulppa ei varmaan tykkää tälläisestä tälläisessä vehkeessä, jossa koneen lämmöt muuttuu todella nopeesti jne. aivan_sama.
Mutta, jos tuon saisi edes jotenkin toimimaan, kompromissiä.
Siis siihen saa alkuperäisiä suuttimia 185-235 väliltä ja mulla on tonne yläkanttiin(220kait, tiiä onko sitä porattu jollain suutinporalla). Neula on sit vielä alimpana, eli siis rikka on ylimmässä lovessaan.
Ehkä tämä nyt ei johdu tulppien meneminen loppuen lopuksi niin paljon tuosta, vaan siitä että vaihteistoöljyä on ilmeisesti päässyt menemään kampiakselin stefan kautta, oli päin persettä paikallaan. Siksi tarkistin koska tuntui että öljyä häviää koko ajan. Mutta silti siellä tuntui olevan n.0.5l sitä öljyä, kaikki vain olivat kytkimenpuolella ja silmä on oikella puolella. Kallistin sitä kyll jo aika paljon eikä ruennut näkymään. Mut eipähän silti tullu avattua turhaan, se stefa oli siis ihan paskana! Kovettunu ja kytkimen ratas oli kuluttanut stefaa. Uudet on jo tilattu, kummallekkin puolelle. Onneks ei tarvinnut koko konetta purkaa.
Jospa se tästä pikku hiljaa.... paranemaan päin ollaan taas menossa. Jos ei tulpat ala kestämään, niin en ajele tällä enää liikenteessä. Vain radalla, rossia ja jäärataa.
EDIT: päältä se mullakin sen ilman ottaa. Penkin alla on sellainen rako, joka menee suoraan ison suodattimen koteloon. Sit kylessä(oikean puolen jalan kohdal, polven tiettymillä) on sellainen karkeempi suodatin kanssa! Sen putsarin kotelon sisällä on sellainen kuin yleensä rosseissa on, sellainen pyöreä, pienen lapsen pään kokonen. Vieläkö tarviit apuva?