-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
fuelmx kirjoitti:Ja sen jälkeen silität ne raudalla ja laitat kauluspaitojen viereen odottelemaan ajoa?
Pate79 kirjoitti:Oliko tuo sitä vittuilua?? Jonkun kerran täällä olen kuullut kyseisen sanan mainittavan.
Ps. kauluspaidat ovat hengarissa, ilmanputsari (huom! se ainoa) boxereiden kanssa samassa korissa.
Pate79 kirjoitti:Mä itse heitän putsarin astianpesukoneeseen ja 75´c pesulle. xtra paljon pesuainetta. Kuivaus: Uuni 100´c asteelle ja siellä 30min. Mulla ainakin toimii hyvin.
fuelmx kirjoitti:Onko teillä omat pesukoneet ja vehkeet crossikäyttöön, vai pesettekö samalla myös siviilivaatteet? Crossikamoja olen pessyt kyllä jos ne eivät ole kuraisia (hikiset ja pölyiset menee vielä), mutta eipä tulisi edes mieleenkään laittaa putsaria samaan pesukoneeseen, vaikka sen olisi huuhdellut lavuaarissa.
Itse laitan likaisen putsarin auton perässä olevaan Twin Airin kannelliseen muoviämpäriin, jossa on liuotinta ja pohjalla metallinen sihvilä. Kun ämpäri on täynnä tai putsarit loppuvat, nostelen ja puristelen ne sieltä, pesen fairylla tarpeeksi monta kertaa ja lopuksi vesihuuhtelu ja narulle kuivumaan.
Pate79 kirjoitti:Jos poijjaat luettais ensin vastaukset KUNNOLLA ja sit ruvettais vasta avautumaan. Siksipäs liitin oman kirjoitukseni tuohon, että jokainen näkee, että pesen ASTIANpesukoneella. Aine on Liblin ultra rasvanpoistaja, jota laitan xtra paljon. Jotku vaan on parempi tuloisempi kuin toiset!