Kiinailmiöt

Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 16.11.2007 20:47

Hinta tulee olemaan kalliimpi kuin halpis 250cc, mutta huomattavasti halvempi kuin länsimaiset crossipelit. Lisätietoa tulee myöhemmin.
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 26.11.2007 10:36

Motorpowerille tulee valkokilpinen 250 Skyteam enduro myyntiin keväällä. Karkea arvio hinnasta 2500e
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 26.11.2007 10:44

Trial kirjoitti:Motorpowerille tulee valkokilpinen 250 Skyteam enduro myyntiin keväällä. Karkea arvio hinnasta 2500e

Tätä mallia? Lisätietoa-> http://skyteam.en.alibaba.com/offerdeta ... oval_.html
Kuva
Kuva
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 26.11.2007 11:15

Joo.
Ketjut, renkaat ja takaiskari vaihtamalla käy sellaisenaan suomienskaan.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.11.2007 12:26

Ja keulaan öljyt + muitakin muutoksia. Tuskin se poikkee tosta alkulimasta mitä siellä nykyäänkin on, kun sitä samaa alkulimaa on japsikrosseissakin vakiona. Keulassa on myös negatiivinen jousto + liikaa esijännitystä pompottamassa ja paluuta on liika vähän suhteessa puristukseen.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 26.11.2007 12:29

Trial kirjoitti: Ketjut, renkaat ja takaiskari vaihtamalla käy sellaisenaan suomienskaan.

Ehkä kannattaa riisua pois ainakin takajalkatapit, tavarateline, vilkut, peilit ja takalokarin jatkeen jatke ennenkuin kunnon maastoon menee ;)
Ei mene turhaan hienot katuenduro osat rikki :P
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 26.11.2007 12:33

Tottakai öljyt ym. säädöt pitää laittaa itselle paikalleen mutta niin joutuu tekemään vaikka laittaisi 7000e rahaa pyörään kiinni.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 26.11.2007 14:27

Näin on ;-)
Mut niin joutuu repiin noi katuhärpäkkeetkin, ainakin Jammun enskaversiot on niitä pullollaan.

Eikä tossa 2-satkussakaan muuten ole uutena noita katukikkareita kiinni, kai ton 250-versionkin saa ei-rekisteröitynä ihan paljaaltaan...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 26.11.2007 17:14

SMK;-) kirjoitti: kai ton 250-versionkin saa ei-rekisteröitynä ihan paljaaltaan...

Eli tälleen...
Kuva
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 26.11.2007 18:19

Joo tarkoitin mitä pyörään pitää laittaa lisää ennen metsään menoa. Katuromu pitää tietysti poistaa.
Jos kilvellisen Skyteamin hankkii niin varmasti on otettava vilkkuineen päivineen koska ovat varmasti osittain asennettu kiinni tehtaalla.
Joko on Toni I kontti pihassa? Miten suunnittelit pääseväsi liiasta kontin sisällöstä eroon?
Jasuuu
Pyörä:
Skyteam 150, Aprilia SX-07, HusQvarna sm125s
Paikkakunta:
Taipalsaari
Liittynyt:
8.10.2006 14:16

ViestiKirjoittanut Jasuuu » 26.11.2007 18:38

Tuo kone vaan kiinnostas tosta skeidatiim 250cc. Kiinnikkeet varmaan samatkuin 200cc ja 150cc moottoreissa? Onkohan paljoa ulkoa isompi? Hintaa sillä varmaan joku 800e~.
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 26.11.2007 19:39

Trial kirjoitti:Joko on Toni I kontti pihassa? Miten suunnittelit pääseväsi liiasta kontin sisällöstä eroon?

Eikös noita pidä olla kontillinen jo joka jannulla. Joka kuukaiden päivälle oma, ei kai ne pitempään kestä?????? :-D

Ei vaan, tammikuussa tulee vasta mallikappaleet. Katsotaan nyt ensin onko niistä mihinkään. ;-P
Paskoja emme viitsi tuoda maahan kontillista, niitähän tuodaan jo nyt ihan tarpeeksi..........
Kulkukoira
Pyörä:
Kaikki on romuina maailmalla.
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
26.10.2007 6:29

ViestiKirjoittanut Kulkukoira » 30.11.2007 2:44

SMK;-) kirjoitti:Ja keulaan öljyt + muitakin muutoksia...

Voisikos SMK (tai joku muu asiasta tietävä) neuvoa "waaria" kuinka vaihdetaan nuo etupään "alkulimat" kunnollisiin öljyhin?...vaikka kyseessä onkin Fude 125 -07. Kun keula ainakin päällepäin vaikuttaa samalle. Ja mitä muuta sieltä keulasta kannattaa samalla tsegata että saisi edes jotenkin toimimaan. Näillä keleillä vaikuttaa että keulassa on enemminkin öljyjen tilalla "tönkkö suolattuja muikkuja". Itse kun olen viimeksi enskaa rakennellut 70-kymmen luvun alussa ja näyttävän kääntäneen ne putketkin ylösalaisin :)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 30.11.2007 11:21

Mustametalli, kiinnitykset on kaikissa samat, mutta Skain 2-satku kone ei mene sun 150:een ihan noin vaan. Joudut poistamaan ainetta kaasarin tieltä rungosta, siirtämään putsarikoteloa, rakentelemaan uusiksi oikean puolen jalkatapin ripustuksen, sekä muuttamaan oikean moottori alemman takakiinnikkeen. Lohkot on sen verran eri malliset ja kurkku tulee eri kulmassa kanteen.

Onko RMB:n keula sama vai saman näköinen? Tuskin se öljynvaihtoon vaikuttaa mitään, sama kuin katuenduron keulaan vaihtaisi, eli 70-luku rocks ;-) Mutta jos siihen haluaa saada jotain muutosta vaimennusten suhteisiin niin sitten ne sisukalujen ykstyiskohdat menee tapauskohtasiks, Skain keulahan on sama kuin esim. itskujen enskamopojen Paiolit, osassa on Paiolin merkitkin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
motosuomi
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.1.2007 0:23

ViestiKirjoittanut motosuomi » 3.12.2007 15:10

Toniällä...
Saataisi olla täälläkin suunnalla kiinnostusta tuolle krossille, (jos hinta vaan on sillä tasolla millä kuvittelen sen voivan olla.)

Eli pistähän palstalle tietoa jos pyöriä pääsee katselemaan jossain joskus ja varaus/tilauslomakkeita täyttelemään.
Kuva