Juomareppu on loistava apuväline niin ei tarvitse sen takia pysähtyä eikä tule katkeaminen niin helpostiku kun saa tasaisesti juotua jotain
33du kirjoitti:Huoltoon pääsee jokaisella kierroksella ja kello käy kokoajan, joten jos pärjätä meinaa niin siellä ei kannata ruveta arpomaan/tarinoimaan turhia..
Juomareppu on loistava apuväline niin ei tarvitse sen takia pysähtyä eikä tule katkeaminen niin helpostiku kun saa tasaisesti juotua jotain
SMK) kirjoitti:Burgerillako meinaat lähtee vai Jampilla? Jamppia ainakin joudut tankkaan kerran ton kisan aikana. Ellei tankkaukseen tarvii työntää, on se vaan hyvä katko ajamiseen. Puolen minuutin lepo tekee joskus ihmeitä. Ja se juomareppu on syytä olla. Itse oon tosin vähän kypsyny siihen, koko talven joutunu pitää takin alla ettei letku jäädy. Aiemmin kulki pullo vyölaukussa ja vasta kovemmilla pakkasilla jääty, toi letku jäätyy pienimmästäkin pakkasesta ja viimasta. Vois saada jotain kesäfiilistä aikaan jos loppuis edes toi lisäsnögän valuminen alas tuolta taivalta!
SMK) kirjoitti:Burgerillako meinaat lähtee vai Jampilla? Jamppia ainakin joudut tankkaan kerran ton kisan aikana. Ellei tankkaukseen tarvii työntää, on se vaan hyvä katko ajamiseen. Puolen minuutin lepo tekee joskus ihmeitä. Ja se juomareppu on syytä olla. Itse oon tosin vähän kypsyny siihen, koko talven joutunu pitää takin alla ettei letku jäädy. Aiemmin kulki pullo vyölaukussa ja vasta kovemmilla pakkasilla jääty, toi letku jäätyy pienimmästäkin pakkasesta ja viimasta. Vois saada jotain kesäfiilistä aikaan jos loppuis edes toi lisäsnögän valuminen alas tuolta taivalta!
kyllä ainakin tähän asti on käynyt,vissiin nyt ne vähän tarkemmin syynää noita räsymatto virityksiänorjanmies kirjoitti:onko smk tietoa käykö etolan kumipohjaiset matot huoltomatoiksi vai pitääkö ostaa siihen tarkoitettu matto??? etola olis vieressä ja noita toisia joutuis tilaamaan niin ei jaksais siihen ruveta
Terve!
Lupa-asioiden allekirjoitukset vielä avoinna. Siinä vaiheessa kun allekirjoitukset vahvistetaan tietoa asiasta lisätään
sivulle http://www.satakuntaenduro.com/vbulletin/ sekä avattavalle (Säkylän) Kuntoenduro sivulle (osoite ilmoitetaan myöhemmin)
terveisin v-m lehtinen