pito on krossiin helvetin hyvä ja jäälle muihin enskanastoihin verrattuna helvetin hyvä etenki siinä enempi nastasessa etusessa. "kestää kestää ja kestää" : )
.jpg kirjoitti:Eli mun ei kannata ostaa noita välikelin nastoja, kun ajaisin enskaa suurimman osan ajostani? vain siottaa vaan kunnon nastoihin ja SMK suosittelee??
SMK) kirjoitti:.jpg kirjoitti:Eli mun ei kannata ostaa noita välikelin nastoja, kun ajaisin enskaa suurimman osan ajostani? vain siottaa vaan kunnon nastoihin ja SMK suosittelee??
No ei.
Suosittelen tietty, että otat 600e rahaa mukaan ja tuut hakeen markkinoiden kestävimmän enskaan nastotetun sarjan ja markkinoiden paksuimmat sisägummit
Mut jos ihan omaan pussiin vetämättä sanon niin T-444 on eteen SE kaikkein kestävin rengas, 244 taakse, myös 454 ok. 434:sta ei kannata enskaan ottaa eteen, hyi kamala mikä nakki ajaa mettässä. Kaikkien hyvien nastottajien renkaita voi harkita. Jos halua parhaan pidon ja ajomukavuuden, ottaa AC-10:t, näissä Motorengas on selkee kingi. Itselleni tulee eteen se 262-nastanen, jotta kestää kunnolla tän talven ja seuraavaa alkuun, taakse 279-nastanen, koska se kestää tämmösen kevyen paketin alla ainakin kahden etusen verran ja pitää harvempana kuitenkin paremmin kuin 315-nastanen.
SMK) kirjoitti:Noi Vee Rubber'n norsunnahat on ainakin vielä paksummat kuin Misukan, mutta itse en niillä kyllä viitsi ajaa. Sitä virkaa hoiti Päitsille lähtiessä saman merkin pykälää ohkasemmat, suunnilleen misukan paksuimpien paksuset ja sen jälkeen Cheng Shin'n paksuimmat = vielä noistakin ohkasemmat, muttei mitkään Mitroc't sentään. Mulla ei tule juuri rengasrikkoja, näin kevyen kuskin alla saa mpon kivikostakin ajamalla pois ilman vanteen lommoja, eikä tarvi teettää rengastöitä toisilla, niin en viitti millään möykyillä ajella. Jos nää asiat on just päin vaston, kannattaakin ottaa noi fillarin päälirenkaitakin paksummat nahat sinne ja niitä tuskin saisi rengasraudoillakaan rikottua.