Kawasaki Kx

keijo kumipää
Pyörä:
Volvo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
31.7.2007 1:59

ViestiKirjoittanut keijo kumipää » 11.3.2010 15:30

tietääkö joku tällä puolella että millasella liimalla tuo uus penkin pehmuste tulee liimata tohon penkki "runkoon" ? kun pitäs saaha sillai että ei lähde irti iha itsestää ja pitää saaha irti jos sitä vielä joskus vaihtaa? pikaista vastausta odotan ;)
Fuck the fuel economy!
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 12.3.2010 1:52

Miksi se pitäis siihen jotenkin liimata?
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 12.3.2010 2:36

Tämmöstä tuli toisessa threadissa joku aika sitten kun itsellä oli sama ruljanssi meneillään:

1550 kirjoitti:itse oon ainakin alkanut liimaamaan noi gripper päälliset ihan kontaktiliimalla paikoileen. Kestääkin paremmin. Periaatteessa se asennustapa on sama kuin normaalissa penkinpäällisessä mutta kun ne ei veny niin helposti niin liimaamalla saa paremmin ja se toimiikin paremmin kun ei liu-u pehmusteen päällä.

"normaali" penkinpäälliset oon aiemmin laittanut niin että molemmista päistä kiinni jännitykselle ja sitten lähtenyt etuosasta kiristämään päällistä paikoilleen. Yleensä ottanut jonkun kaveriksi siihen iskeen niittejä. Kannattaa ostaa semmoinen halpis paineilma niittipyssy niin ei tarvi mekaanisella linskoa ja saa vaikka yksistään tehtyä sen päällystämisen.


Toisessa viestissä selvennettiin että päällinen liimataan foamiin kiinni keskiosasta ja ilmeisesti sitten reunat vedetään normaalisti niiteillä kiinni.
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
keijo kumipää
Pyörä:
Volvo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
31.7.2007 1:59

ViestiKirjoittanut keijo kumipää » 12.3.2010 5:25

SMK) kirjoitti:Miksi se pitäis siihen jotenkin liimata?

ohjeissa luki etttä pitää :) mutta ei sanottu miten
Fuck the fuel economy!
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45

ViestiKirjoittanut Nimetön » 12.3.2010 13:18

Osaisko joku sanoa mikä mäntä, männän päällä ylhäällä "5333G" ja keskellä "556M06740". Lähinnä meinaan minkä männän laitan seuraavaksi... ?
If speed kills, prepare to die!
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 12.3.2010 14:59

Ko. mäntä on vakiokiokoinen Wisecon mäntä. http://www.wiseco.com/ProductDetail.asp ... =&ModelID=
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
allue
Pyörä:
Yamaha yzf250 -08, Yamaha neo's
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
1.3.2007 15:18

ViestiKirjoittanut allue » 13.3.2010 11:25

keijo kumipää kirjoitti:
SMK) kirjoitti:Miksi se pitäis siihen jotenkin liimata?

ohjeissa luki etttä pitää :) mutta ei sanottu miten


No eiköhän se pehmuste kuulukkin liimata, päällys sitte niiteillä.
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 13.3.2010 19:48

JM82 kirjoitti:Ko. mäntä on vakiokiokoinen Wisecon mäntä. http://www.wiseco.com/ProductDetail.asp ... =&ModelID=


Hetkonen. Mulla juuri vaihtokuntonen mäntä täs, jossa tekstit "7940K" sekä alempana "617M06640". Ellen ny erehdy niin eikö tuo loppuosa 66.40 nyt tarkoitakkin männän kokoa. Ja uutta tilailles netistä ilmoitetaan kawani standardi kooksi juuri tuo 66.40mm eikä tuo linkkisi: "std koko 67.40mm"
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 13.3.2010 20:48

mutta kun nimetön ilmoittikin omaksi luvuksee 67.40 eikä 66.40 niin siinä on milli eroa :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 13.3.2010 21:35

Tuo Nimettömän kawa on kuvien perusteella joko -88 tai -89 mallia, johon wisecon sivusto ilmoittaa STD männän kooksi 67.40mm. Samulilla taitaa olla kuitenkin uudempaa mallia oleva kawa?
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46
Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 13.3.2010 22:53

totta mun muka en kattonu nimettömän pyörää :)
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 14.3.2010 14:30

Oma kawani on 93vm. Ja eroahan noissa varmasti sitten on.. =)
kwaak
Liittynyt:
7.12.2009 22:31

ViestiKirjoittanut kwaak » 15.3.2010 0:16

Minkä laiset säädöt teillä on ollu näin talvikeleillä piikkisissä kawoissa -03? ittellä syö tulppia niin maan penteleesti että on kallista jo ja säätöinä on tk40 ps410 neulaa en ole vielä säätänyt ja en tie missä on. Mitä avuksi?
rjm
Pyörä:
KX250F / ZX-10R
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut rjm » 15.3.2010 16:07

kwaak kirjoitti:Minkä laiset säädöt teillä on ollu näin talvikeleillä piikkisissä kawoissa -03? ittellä syö tulppia niin maan penteleesti että on kallista jo ja säätöinä on tk40 ps410 neulaa en ole vielä säätänyt ja en tie missä on. Mitä avuksi?


Ajatko minkälaista ajoa? Ainakin enskaan vakiosäädöt on aika rikkaat. Itellä tais tk olla sama, pääsuutin 410 tai 420, neula vakiota laihempi ja kasin tulppa. Neula löytyy luistista kun otat kaasarin kannen pois. Sitten vielä jäänestoa tankkiin ja retkipatjat moottorin/kaasarin sivuille.
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45

ViestiKirjoittanut Nimetön » 15.3.2010 16:26

Moottorissa merkintä: KX250OEE015507
Rungossa: KX250OG-00477

Sit kattelin tuolta sivulta missä näkyy nuo "coodit" (http://www.dropbears.com/k/kawasaki/kaw ... lcodes.htm)

KX 250 G1 89
KX 250 H1 90
KX 250 H2 91

Ilmeisesti mun peli on vuosimallia 1989 (?) Olenko oikeilla jäljillä ;) .
If speed kills, prepare to die!