jo kirjoitti:laakerien välykset väärentää tuollain mitattaessa tuloksen. Pitää tehdä oikeanlainen laakeri pukki jonka päälle kampuran laittaa että saa mittauskelpoisia tuloksia
Kuinkas tämmönen pukki rakennetaan
jo kirjoitti:laakerien välykset väärentää tuollain mitattaessa tuloksen. Pitää tehdä oikeanlainen laakeri pukki jonka päälle kampuran laittaa että saa mittauskelpoisia tuloksia
jo kirjoitti:yritin jotain kuvaa etsiä, mutta en nyt nopeasti löytäny.
öö2 kirjoitti:jo kirjoitti:yritin jotain kuvaa etsiä, mutta en nyt nopeasti löytäny.
varmaan meinasit tämän kaltaista systeemiä?
http://myural.com/crankshaft_inspection_and_repair.htm
yamari kirjoitti:jo kirjoitti:laakerien välykset väärentää tuollain mitattaessa tuloksen. Pitää tehdä oikeanlainen laakeri pukki jonka päälle kampuran laittaa että saa mittauskelpoisia tuloksia
Kuinkas tämmönen pukki rakennetaan
yamari kirjoitti:Sitten vielä, millä ilveellä saat moottorin takimmaisen kiinnikkeen (linkussa ja rungossa oleva) Irti? Ei tule sitten ei millään. Onko siinä kierteet? koska ainakaan hakkaamalla ei tykännyt tulla.
Koneen takimmainen pultti on samalla swingin akseli, eikä siis ole linkussa vaan swingissä. Swingin laakerit umpi ruosteessa, ja holkki ja akseli juuttuneet yhteen, tuet pyörän rungosta,siis vastapuolelta, sen akselin kohdan jotain kiinteetä vasten, ja sitten vaan lyömällä, katso ettei akselin pää leviä hakatessa, tulee vaikeuksia...Tämä on just niitä juttuja jota pitäisiyamari kirjoitti:yamari kirjoitti:Sitten vielä, millä ilveellä saat moottorin takimmaisen kiinnikkeen (linkussa ja rungossa oleva) Irti? Ei tule sitten ei millään. Onko siinä kierteet? koska ainakaan hakkaamalla ei tykännyt tulla.
kawasaki kx 125 -03
yamari kirjoitti:No voi helvetti, elikkä se on vaan niin jumissa? ei ole minkään sortin kierteitä, kuinkas vaikeita ne laakerit on sit vaihtaa?