k3mp0 kirjoitti:-JeSu- kirjoitti:Jumalauta, ei helvetti. Edellinen omistaja ei ollut pitänyt linkustosta oikein huolta, joten se pultti, jolla linkusto tulee kiinni runkoon, tuhoutui irroittaessa. Tilasin uuden pultin + mutterin ja parit prikat iskarin alapään laakerin päälle, 39,90€ kiitos nam. Kyllä seuraava pyörä on kotari.
sääliksi tahtoo käydä kun muitakin vastoinkäymisiä tuntuu olevan jatkuvasti, jos oikein muistan niin hommasit pyörän keväällä niinkuin minä, erona että mulla parivuotta uudempi eikä ole ollut mitään vikoja. Vinkkinä että itellä toinen kerta kun laakereita linkkuun vaihoin suju jo hymy huulella kun tietää mitä tekee
Joo, onhan noita ollut. Vaihdoin samalla takaswingiin ja takapyörään laakerit myös. Tietää ainakin nyt tuntien kertyessä milloin rasvailla, puhdistaa yms. SInänsä simppeli homma, ainoa vaan että osien odottelussa menee kun ei ikinä hommaa aloittaessa tiedä mitä sinne joutuu uusimaan. Olisipa rahaa ostaa uusi pyörä, en miettisi kahta kertaa
Seuraavana pitäisi tuolle kytkimelle keksiä jotain, nyt ei meinaa täysin irroittaa. Ihan hidasta mateluvauhtia pystyy kytkimellä luistataen etenemään, mutta pysähtyminen vaihde silmässä ei onnistu. Ei tosin ole haitannut ajoja, olen nyt rempan jälkeen 2h ajellut höntsäenduroa ja vehkeet on toiminut.
Minun tuurilla ei tosin kauaa, varmasti räjähtää viimeistään talvella jäällä ajaessa.