Honda CR

Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 21.6.2013 11:26

No mää meinasinki että siihen laakerin päälle ko laittaa paikalleen, tottakai mä rasvasin ne ite laakerit sieltä sisältä oikeella rasvalla.
It Ain't fast without mixed gas!
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 22.6.2013 9:20

Mikäs se pitäs olla se oikea männänrenkaan katkosvälys ko tulin tässä aatelleeksi, etten sitä kyllä viilannut ollenkaan.
Se oli jotain 0,010mm koska kirjassa ei lukenu minimiä luki vaan max olikohan jotain 0,050mm
It Ain't fast without mixed gas!
-sjv95-
Pyörä:
Suzuki PV -85, Honda CR 125R -97
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
23.6.2008 0:45
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut -sjv95- » 25.6.2013 19:29

Paljoko menee öljyä piikkisen -97 CR:n keulaan?
Pitkä on pilalla, lyhyttä voi jatkaa.

http://www.motot.net/talli/kayttaja/76780
Puolituinen89
Pyörä:
Honda CRF 450r -05
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
25.10.2010 11:46
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Puolituinen89 » 29.6.2013 12:10

Parta779 kirjoitti:Joo siis mulla on mielestäni tossa vakiona, tai ainakin kun ostin ton niin oli jo yhtenäiset läpät. En kyllä mitään muuta lähtiskään yrittään.

Millä sä leikkaset ne ja kuinka paksua 0.30,0.40 vai 0,50mm


Ihan saksilla leikkasin, kunhan on hyvät sakset ni hyvin leikkaa. Ruuvin reiät tein vyön reijittimellä, sellaisella millä pystyy tekemään erikokoisia reikiä. Levyn paksuutta en nyt muista, mutta karboniittiä se oli.
Carpowerful
Pyörä:
Honda CR80
Paikkakunta:
Keitele
Liittynyt:
20.5.2013 23:01
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Carpowerful » 2.7.2013 0:15

Heissan, nyt sain omankin pyörän viimein taas kasaan (cr80)- mutta on sellainen ongelma, että ajoin testilenkkiä niin kesti ajaa n.20min ennenkuin alkoi boaamaan, ja piti kaasulla lirkkiä ihteni kotiin tienpäältä. No pihaan päästyä puhistin kaasaria yms yms monta kertaa, kunnes tajusin, että oli nielassut hiilari läpät se kikotin. No ei muutakun vaihdoin uudet hiilariläpät tein yhdet isot läpät etten enää tehny pikku portteja niiihin. Nyt ei sitten lähde kylmänä käyntiin ilma, että ei laita bensaa tulpanreijästä, mutta lämpösenä lähtee. Kaasarin säädöistä johtuen meinaa vähä rötää pikkukiekoilla kun lähtee liikkeelle, mutta kun pääsee kierroksille, niin pelaa täydellisesti, mutta sitä iloa kestää aina sen 10min, kunnes rupee booaamaan ja kohta sammuu kokonaan, sitten ei lähde kirveelläkään käyntiin, Mutta kun taas antaa jäähtyä niin lähtee ja toimii lämpöseksi astikka. ELI OLISIKO NYT PUOLAN VAIHTO? Ja mistähän tuohon sais uudet sytty vehkeet, kun olen netistä yrittänyt tulkata, niin taitaa mennä ulkomaan elävien kanssa keskusteluks ja huonolla savolla :roll:
Elähuoli, kyllä se siitä vielä vituiks menee.
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 2.7.2013 8:46

Ohan läpät oikeen paksuset? Jos on oikeen paksut voi olla hankala saaha käymään.
Ja eihän ne raota oothan kattonu?
It Ain't fast without mixed gas!
Carpowerful
Pyörä:
Honda CR80
Paikkakunta:
Keitele
Liittynyt:
20.5.2013 23:01
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Carpowerful » 5.7.2013 21:32

Minkähän paksuset mahtaa olla oikeat/hyvät? Nyt vieläkin joskus ongelmia kylmänä käyntiin, mutta rupeaa jo toimimaan ihan OK. Edelleen ongelmaa tuon alakierrosten kanssa/tulpan kestävyydessä. Pyörässä alkujaan oli kiinni 175:nen pääsuutin, ja toimi muuten hyvästi, mutta heti jos ajoi vähänkään hissukseen niin meni tulppa. Nyt sitte vaihdoin 168:n suuttinen, ja pystyy jo ajamaan kohtuudella millä kierrosalueella hyvänsä, mutta välillä rupeaa booaamaan ja pätkimään tasakaasulla ajaessa/pienillä kiekoilla. Mutta vika korjautuu kun antaa vähä aikaa rullata sen ja kaasulla (putsaa) konetta reilusti kiekkoja käyttämällä. Neulakin puotettu jo alimpaan asentoon, mutta meinaa olla vaan mukamas kuitenkin rikkaalla tuo alakierrokset kun palaa tulppa heti jos liruuttelee hissukseen ajaa. Nyt siis kun lähtee ajamaan tuolla niin pitää hissukseen kerätä alhaalta kierrokset ennenkun voi vetää urun auki, jos runttaa nopeasti/kerralla niin sanoo vaan booo ja sammuu. Sama oli isolla suuttimella/neula ylempänä mutta pahemmin. Seos ruuvvin asento pitää olla asennossa 1kierros auki tai vähä alle niin toimii, muuten ei pysyt ajamaan. Nyt vielä tulossa uusi neula, jos siinä jotain vikaa/ ei ole omansa, kun edellisen omistajan tuntien siellä voi olla vaikka nuppineula neulana.
Elähuoli, kyllä se siitä vielä vituiks menee.
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 6.7.2013 10:15

Jos se booaa sehän on merkki, että se ei saa bensaa.
Kato, että tulppa on kiinni ja läpät ei raota.
Eihän pääsuutin vaikuta pienillä kierroksilla, ainakaan kovin paljoa.
itellä on jokku ohuet ja oon kuullu et ohuet toimii hyvin alhaalla ja paksut läpät taas hyvin ylhäällä.
Tiiä sitte. Itellä rupes raottaa niin laitoin toiset ja ei ollu muutako ohuet.
It Ain't fast without mixed gas!
HaRtsa88
Liittynyt:
4.6.2010 11:45
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut HaRtsa88 » 6.7.2013 15:46

-04 piikkiin toimivat kaasutinsäädöt?
Löytyykö manuaalia netistä?
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 8.7.2013 12:40

Mites tuota ei ehkä tänne kuulu, mutta miten se pakoaukon säädin toimii näissä vehkeissä itellä siis tollanen 250cc 2t kone tuolla lattialla, saman tapanen säädin siinä on ku esim 250cc rossipyörässä, mutta miten/millä se toimii, sehän on yhteydessä jotenki laatikko öljyihin.

Kiinnostas vaa tietää jos ton koneen joskus kunnostaa et miten se sylinteri irroitetaan ko sehä menee sellasella jollain vaijerilla sinne ja siinä on joku jousi jne..
It Ain't fast without mixed gas!
PeakToTheMaX
Pyörä:
Honda CRF 450 -08
Paikkakunta:
Tyrnävä
Liittynyt:
27.6.2012 16:12
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut PeakToTheMaX » 8.7.2013 20:03

HaRtsa88 kirjoitti:-04 piikkiin toimivat kaasutinsäädöt?
Löytyykö manuaalia netistä?


Siinä on Hartsa ainaki -06:seen http://motocyklicznie.pl/download/cr125.pdf

eikö se oo sama paska 04:sta 07:kaan :P
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut Parta779 » 8.7.2013 23:28

Ei ainakaan 85 oo sama. Se on 05-07
It Ain't fast without mixed gas!
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut FMF » 9.7.2013 1:08

PeakToTheMaX kirjoitti:
HaRtsa88 kirjoitti:eikö se oo sama paska 04:sta 07:kaan :P


04 Oli juurikin erilainen esimerkiksi pakoaukonsäätimen osalta. Procircuit näköjään suosittelee kys. mallille erilaisia säätöjä, kuin uudemmille.
HaRtsa88
Liittynyt:
4.6.2010 11:45
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut HaRtsa88 » 9.7.2013 13:29

FMF kirjoitti:
PeakToTheMaX kirjoitti:
HaRtsa88 kirjoitti:eikö se oo sama paska 04:sta 07:kaan :P


04 Oli juurikin erilainen esimerkiksi pakoaukonsäätimen osalta. Procircuit näköjään suosittelee kys. mallille erilaisia säätöjä, kuin uudemmille.

MIstä löytyy kyseiset säädöt?
Pyörä pikkuisen osina just nyt, mutta olis kätevää kun valmiiksi hommais sinnepäin suuttimet ja loput hierois sit kun pääse ajamaan.
Alapää on ainakin satavarmasti pakuslla kun hetken käyttelyn jälkeen kasteli tulpan. + Musta rapa lentää putkesta..
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: Honda CR

ViestiKirjoittanut FMF » 9.7.2013 13:48

http://www.procircuit.com/jettingspecs.htm Tuosta kun valitsee vuosimallin ekana. Tuossa näkyy vakiosäädöt ja PC:n säädöt.

Kai nuo jotain osviittaa antaa? En sit tiedä mille lämpötiloille ja korkeuksille nuo on tehty.