Microman_12 kirjoitti:Mutta kyseisen kioskin hinnat sisältävät veron ja ne joutuu heti tilittämään, sillä itse tätä kysyin, että uskooko tulli.
Tässä testi tilaus jossa on selvästi verot mukana...
Onko paketti tullut? ja kuinka kävi verojen kanssa?
josko kirjoitti:Microman_12 kirjoitti:Mutta kyseisen kioskin hinnat sisältävät veron ja ne joutuu heti tilittämään, sillä itse tätä kysyin, että uskooko tulli.
Tässä testi tilaus jossa on selvästi verot mukana...
Onko paketti tullut? ja kuinka kävi verojen kanssa?
-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi!
BerZ kirjoitti:-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi!
Tulostat tilausvahvistuksen sähköpostista ja otat sen tullin lapun mukaa. Ite tulostin vielä pankin maksukuitinki varmuuden vuoks.
-w-h- kirjoitti:BerZ kirjoitti:-w-h- kirjoitti:eli siiis paketti tuli tänään suomen helsinkiin ja matkasi sieltä tampereen tulliin, tarkoitus olisi huomenna mennä itse hakemaan se sieltä, millaisia toimenpiteitä? kuitti mukaan ja menoksi ? vaii? joutuuko jtn soittelemaan sinne etukätee tai jotai, kiitti jos viittitte kertoo, joululahjat siis ehtivät jouluksi!
Tulostat tilausvahvistuksen sähköpostista ja otat sen tullin lapun mukaa. Ite tulostin vielä pankin maksukuitinki varmuuden vuoks.
Itse ajattelin hakea tuolla lähetyskoodilla, niin tuola påostin sivulla lukee että onnistuu..
-w-h- kirjoitti:Mitä kaikkea siis tarvitsen ettei tule turha reissu nyt on se tullista tullu lappu ja sitten kuitti tavaroista ja tavara selostus.. ?
zirpax kirjoitti:-w-h- kirjoitti:Mitä kaikkea siis tarvitsen ettei tule turha reissu nyt on se tullista tullu lappu ja sitten kuitti tavaroista ja tavara selostus.. ?
Kaikki mitä tarvii = kuitti jossa myös rahdin hinta ja sit se saapumis ilmoitus /lähetystunnus.
Eli kaikki tarvittava sulla on ,jos kuitissa on rahdin hinta.