Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

McInen
Pyörä:
Ducati ST2, Honda CRF450-06
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
4.2.2003 19:56

ViestiKirjoittanut McInen » 31.7.2008 21:46

Tietääkö joku paljonko ohmeja pitäisi mittarin näyttää kun mittaa alakäämit cdi-boksiin tulevista johdoista? VOiko CDI-boksin toimivuutta kokeilla kotikonstein? Pyörä siis 125cc cr 2000.
Viimeksi muokannut McInen päivämäärä 1.8.2008 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
V-2
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 1.8.2008 11:39

itse olen ainakin mitannut cdi boksin toimivuuden aivan tavallisella yleismittarilla. Omassa ohjekirjassani oli merkitty hyvin tarkkaan että mitkä arvot pitäisi saada mistäkin reiästä.
elite
Pyörä:
kmx
Paikkakunta:
yka
Liittynyt:
21.5.2007 23:38

ViestiKirjoittanut elite » 3.8.2008 21:21

mistä saisin -91 piikkisen cr:n räjäytyskuvat. tai voiko joku kertoa miten toi pakoaukonsäädin kasataan. pytty tuli putkituksesta jo olivat purkaneet pakoaukonsäätimen atomeiksi ja se pitäs kasata.
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=71175
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 6.8.2008 22:26

Minkälaisia säätöjä (kaasarissa) olette käyttäneet piikkisessä cr:ssä? Itelle oli huoltomiehet laittanu 300* pääsuuttimen ja röpöttää vitusti (vitusti liian pieni?) Entä missä lovessa neulaa olette pitäny?
j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 7.8.2008 12:30

Jos jollakulla olisi myydä honda cr 125 -05 vakioputkea/alkukäyrää niin pistää YV:tä!
kiiwi007
Pyörä:
keeway x-ray, Tunturi tiger
Liittynyt:
21.3.2008 13:14

ViestiKirjoittanut kiiwi007 » 8.8.2008 16:38

mitä luokkaa cr125 -01:ssä on kulutus jos ajaa semmosta suht rauhallista ajoa mökkiteillä ja metsissä? kotarin vastaavassa se on 7-15l :S ei kai nää nii paljo kuluta?:D
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26
Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

ViestiKirjoittanut Saari^ » 8.8.2008 18:03

kaikki ne yhtä paljon vie ja jos tollasta murehdit ni osta fillari.
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 8.8.2008 19:04

McInen kirjoitti:Tietääkö joku paljonko ohmeja pitäisi mittarin näyttää kun mittaa alakäämit cdi-boksiin tulevista johdoista? VOiko CDI-boksin toimivuutta kokeilla kotikonstein? Pyörä siis 125cc cr 2000.


Jos joku tarvii, löytyy uus JD-säädettävä boxi CR 125.
Allekirjoitus poistettu. *****
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 8.8.2008 19:36

uijui kirjoitti:Jos joku tarvii, löytyy uus JD-säädettävä boxi CR 125.


Mä voin viiskymppiä tarjota, jos se sopii nollaseiskaan :P
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 9.8.2008 17:02

elite kirjoitti:mistä saisin -91 piikkisen cr:n räjäytyskuvat. tai voiko joku kertoa miten toi pakoaukonsäädin kasataan. pytty tuli putkituksesta jo olivat purkaneet pakoaukonsäätimen atomeiksi ja se pitäs kasata.
Tiedä sitten onko tästä enää apua, mutta tuossa kuitenkin http://bike-parts.fr/pieces-promo-1708- ... 0200-.html
elite
Pyörä:
kmx
Paikkakunta:
yka
Liittynyt:
21.5.2007 23:38

ViestiKirjoittanut elite » 10.8.2008 20:01

sape kirjoitti:
elite kirjoitti:mistä saisin -91 piikkisen cr:n räjäytyskuvat. tai voiko joku kertoa miten toi pakoaukonsäädin kasataan. pytty tuli putkituksesta jo olivat purkaneet pakoaukonsäätimen atomeiksi ja se pitäs kasata.
Tiedä sitten onko tästä enää apua, mutta tuossa kuitenkin http://bike-parts.fr/pieces-promo-1708- ... 0200-.html


kiitoksia!
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=71175
hartzu
Pyörä:
yz250 2t 2006
Liittynyt:
30.11.2004 12:27
honda cr 250 vm.91

ViestiKirjoittanut hartzu » 10.8.2008 20:36

mikähän mahtaa olla vikana kun cr 250 vm.91 lähtee tosi huonosti käymään kylmänä. sit yhden kiihdytyksen jälkeen alkaa nostaa tyhjäkäyntiä ittekseen ja booaa kun antaa kaasua lisää.
sammuu eikä lähde kun ryypyllä käymään vaikka jo vähä lämmin kone.

alakerta juuri laakeroitu,kiertokanki uusi. männällä ajettu n.20h (WISECO) ehjän näköinen ja puristuksia on.
kaasari puhdas ja kunnossa. pääsuutin 175. tyhjäkäynti 55.

sytytystulppa uusi NGK BR8EG. tulpanhattu ja puolalta tuleva johto uusi.

alkaa konstit loppua... haluis saada vielä ton vanhan räikän ajo kuntoon.
hartzu
korppu
Pyörä:
250yz
Paikkakunta:
varkaus
Liittynyt:
15.10.2005 0:55

ViestiKirjoittanut korppu » 10.8.2008 21:27

kone käy laihalla? Saako jostai ilmaa ? Imukurkku ehjä?
hartzu
Pyörä:
yz250 2t 2006
Liittynyt:
30.11.2004 12:27

ViestiKirjoittanut hartzu » 11.8.2008 10:51

täytyy vielä se imukurkku tutkia. pitäis kyllä ehjä olla.
voikohan syttypuoli tehä tolassta vikaa esim. CDI, sytytyspuola tai joku alakäämi magneetossa?
hartzu
korppu
Pyörä:
250yz
Paikkakunta:
varkaus
Liittynyt:
15.10.2005 0:55

ViestiKirjoittanut korppu » 11.8.2008 17:41

Katohan sytytys o pieles ni seki tietysti vois olla, mut tutki kaikki "vuoto" kohdat, imukurkku, lohkojenvälistä, sylinterin alatiiviste?