Xr:ään pitäs saada uusi ketju. Mikä jako siinä pitäisi olla? 420 on vissiin sellainen standardi?
Entä kuinka monta lenkkiä sen pitäisi olla, että riittää?
Jepex kirjoitti: Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
JM82 kirjoitti:Jepex kirjoitti: Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
Ei näitä vehkeitä mitään taloudellisuusajoja varten ole suunniteltukaan....
Jepex kirjoitti:Minkähän kokone pääsuutin suunnilleen pitäisi olla 80cc crossissa.
Mun Tm:ässäni on 240 kokonen pääsuutin, ja imee bensaa niin että hyvä kun ei ole tankissa bensapyörrettä kun ajelee. Mutta veljen kx:ä ei vie paljo mitään bensaa, enkä ole katsonut siittä sitä suuttimen kokoa. Eli mikä olisi sopivan kokoinen suutin jotta toi vitun kulutus nyt loppuis.
JM82 kirjoitti:Enemmän ilmaa ja bensaa koneeseen = enemmän tehoa. Kannattaa varmaan hankkia käyttötarkoitukseen paremmin sopiva pyörä (esim. joku katuenska tms.), jos bensan kulutus on suurin murhe. Jos alat kuristamaan ilmansaantia/pienentämään pääsuutin katoaa pyörästä samalla tehotkin...
Jepex kirjoitti:SMK) kirjoitti:Kuule se temmi ei vie yhtään enempää kuin muutkaan kassarit, eli vikaa on jos moiseen päätelmään törmäsit, toivottavasti et saa paskaa myytyä.
Joo ime jortikkaas homo.