No oli varmaan ero kytkimen tominnassa, kun kerran niin sanot. En mä sitä yritäkkään kiistää. Mietin vain että mistä se ero johtuu. Tarkoitin, että ei uusien ja vanhojen levyjen välillä suurta eroa paksuudessa ollut, jos ei minkäänlaista säätöä tarvinnut tehdä. Vai oliko kotatarissasi "jo" nestekytkin?miikkaes kirjoitti:Oli siinä kyl aika iso ero. Kaikki vaihteet ku kiihdytti läpi ni aina ku kierrokset nousi tehoalueelle ni rupes luistamaa.
KaTooM kirjoitti:No jos sitä pystyy säätämään, niin kyllä se säätö siitä "kytkinkannen" (se jota kytkinjouset painaa ja jota työntötanko työntää) keskeltä tapahtuu .No oli varmaan ero kytkimen tominnassa, kun kerran niin sanot. En mä sitä yritäkkään kiistää. Mietin vain että mistä se ero johtuu. Tarkoitin, että ei uusien ja vanhojen levyjen välillä suurta eroa paksuudessa ollut, jos ei minkäänlaista säätöä tarvinnut tehdä. Vai oliko kotatarissasi "jo" nestekytkin?miikkaes kirjoitti:Oli siinä kyl aika iso ero. Kaikki vaihteet ku kiihdytti läpi ni aina ku kierrokset nousi tehoalueelle ni rupes luistamaa.
renze kirjoitti:Onks täällä kuinka monta kyseisen pyörän omaavaa kuskia, et saako täältä sit neuvoja jos tälläsen menee ostaan?
Tällästä ois tarkotus mennä kattoon tässä joku päivä, mielessä käyny myös uus. Saa nähä. Onks käytettyä ostaessa jotain tiettyä juttua mikä kannattaa kattoo/kysyä? Siis jotain WR:n omaa ylläriä. Uudehko on kuitenki mielessä; -05, -06. Minkälainen virtapään teho näiltä irtoo? Saako jonku kohtalaisen hyvän kypärävalon talveks?
E: sana puuttu :$