Yamaha YZ Topic

Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 16.8.2007 14:17



Kiitos hyvästä linkistä, mut tarvisin tieto itse renkaan irroittamisesta -> pyörästä. En kumin irroittamista vanteesta.
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 16.8.2007 14:30

Otat akselin auki ja vedät sen ulos? =D Ja pyöräytät ketjut pois rattaalta.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 16.8.2007 14:35

miikkaes kirjoitti:Otat akselin auki ja vedät sen ulos? =D Ja pyöräytät ketjut pois rattaalta.
Etkä hakkaa millään siitä akselin päästä kierteitä rikki
ranne putos..
-pRoXI-
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
7.10.2005 14:21

ViestiKirjoittanut -pRoXI- » 16.8.2007 14:37

no sis se on niin helppo et ku vähä viittii kattoo ni sen saa vaikka silmät kiinni pois, eihän siinä tarvii ku ottaa jarrusatula irti ja akselipultti pois ja pyörä vekeen, ketjuja saattaa joutua löysäämään...
Dobermannin kanssa Datsunin takapenkillä.... TÄ?
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 16.8.2007 14:51

En ole vielä ikinä jarrusatulaa ottanu irti..
ranne putos..
-pRoXI-
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
7.10.2005 14:21

ViestiKirjoittanut -pRoXI- » 16.8.2007 14:53

just, siittä on kauan ku oon itekki irrottanu renkaan, ni se taitaa lähtee vaan alaspäin nykäsemällä ku muut jutut on irrotettu..
Dobermannin kanssa Datsunin takapenkillä.... TÄ?
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 16.8.2007 14:55

Pate79 kirjoitti:MOrs, mates!

Olis nyt ensimmäinen kerta edessä... kumikin olis valmiina...


hehe;)
tarkotitko takapyörän irti ottamista pyörästä vai sen renkaan vaihtoo?
Koko operaatio alusta loppuun lyhyesti:
1. Taka-akselin mutteri auki ja se "säätöpala" pois. Ota vanteesta kii ja vähän nostat nii akseli lähtee yleensä sormivoimin. Ennen ku otat koko akselin veke nii työnnät vanteen niin eteen ku saat ja ketjut on helppo ottaa pois päältä ja se vanne lähteekin jo sit pois.

2. Kato vaikka toi transworldmotocrossin video nii ei vaihtamisesta tarvi kirjottaa mitää;) Jos kuva kertoo tuhat sanaa, nii toi video kertoo vähintään miljoonan.

3. vanne taas pyörään kii, kuhan teet päinvastoin ku kohdassa yks ja isolla ruuvarilla levität vähä jarrupalojen väliä.
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 16.8.2007 16:15

Se voi sit olla hiukka jumissa se sun taka-akselis/mutteri jos sitä ei oo vähään aikaan aukastu. Crc:n ja jonkun esim. vasaran ja rautatangon kanssa varovasti naputtelet sen akselipultin läpi.
Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 16.8.2007 19:08

YEAH! Noin olin asian ajatellutkin, mutta halusin varmistaa ensin. Muuten olisin purkanut todella paljon kaikkea ylimääräistä matkalla. Esim: etupumput.

Ny vaan uutta kumia ostamaan ja AH sitä ihanaa pitoa ja tiukkuutta. Tulee ensimmäinen kerta mieleen...melkein naisen kanssa :)

Mut kiitos vinkeistä.

*Poistuu sukat sutien vessaan...*
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
TurboSaab
Paikkakunta:
Sievi
Liittynyt:
25.12.2006 0:40

ViestiKirjoittanut TurboSaab » 18.8.2007 23:12

Prepare yourselves, nyt tulee kysymyksiä. minkälainen on Doman putki, vrt. 250 Yz nokuputkeen? ja 2-T pelistä kysymys. entäpäs tulppa, minkälainen olis hyvä. kuullu jtn. mutua että kisatulpat olis pirun tarkkoja kaikelle mahdolliselle, toimiiko ns. normitulpat? entä minkälainen jos puhutaan NGK:n valmisteista? ja monenko prosentin öljyseoksia käytätte? varmaan 2-2,5% ois passeli?
ex. _villllle_

OSTETAAN KAWASAKI KX 80-125 HALPA! TARJOA YV.
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 19.8.2007 14:21

TurboSaab kirjoitti:Prepare yourselves, nyt tulee kysymyksiä. minkälainen on Doman putki, vrt. 250 Yz nokuputkeen? ja 2-T pelistä kysymys. entäpäs tulppa, minkälainen olis hyvä. kuullu jtn. mutua että kisatulpat olis pirun tarkkoja kaikelle mahdolliselle, toimiiko ns. normitulpat? entä minkälainen jos puhutaan NGK:n valmisteista? ja monenko prosentin öljyseoksia käytätte? varmaan 2-2,5% ois passeli?


Toi doman putki on varmaan ns. "tehari" joka siirtää tehoa ylemmäs pollen tai 2 alaväännön kustannuksella, kuten melkein kaikki erikoisputket. Mulla ittelläni on ihan normaali tulppa, joka toimii paljon paremmin kun kaasari on säädetty hiukan rikkaalle ja kisatulpat tykkäs meneen pimeeks jos heti kylmäkäynnistyksen aikana ei antanu tarpeeks jenkaa. Suurin osa porukasta täälläkin ajelee 2-2,5% seoksella.
TurboSaab
Paikkakunta:
Sievi
Liittynyt:
25.12.2006 0:40

ViestiKirjoittanut TurboSaab » 19.8.2007 14:54

kiitän ja niiaan.
ex. _villllle_

OSTETAAN KAWASAKI KX 80-125 HALPA! TARJOA YV.
Hassee
Liittynyt:
11.5.2007 23:22

ViestiKirjoittanut Hassee » 27.8.2007 23:21

Käykö Yamahan YZ katteet ja palikat Yamahan WR450F:ään? vuosimalli 2004.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 28.8.2007 0:09

Etuloksu käy täysin, sivunumerokilvet (vasen) huonosti, ilmanohjaimet ei ollenkaan, takaloksu jotenkuten, säärisuojat ok.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Jonski
Pyörä:
FanticMotor
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
8.3.2005 20:30

ViestiKirjoittanut Jonski » 28.8.2007 10:10

Minkäslainen vehe tuo -03 piikki yz on? Kenelläkään kokemuksia? Niin ja paljon tuon ikäisistä kannattaa maksaa?