KTM EXC 125

Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 31.10.2006 21:44

Ai mitä vikaa? No sitä, et se sudittelu vanhainkodin kukkapenkis ja keuliminen ala-asteen edessä ei auta yhtään ratojen ja muiden laillisten ajopaikkojen säilymistä. Ku ne kotarit ja muut yhdistetään aika helposti crosseihi ja muihi harrastajii.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 31.10.2006 22:17

Mutta sehän ei johdu pyörästä se rällästely ;)
E: Kypärän sisällä se kusi yleensä virtaa ja sitä rataa.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 2.11.2006 21:57

Voe vittu mä vihaan tota kaasarin säätämistä. Mooaa ja sammuu pienillä kierroksilla ryyppy päällä toimii joten kuten pienillä kiekoilla. 142tyhjäkäynti 170pää
Hillboy
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
29.4.2005 15:26

ViestiKirjoittanut Hillboy » 3.11.2006 17:37

170pää?? WTF... mulla on piikkisessä 195 kesäsuuttimena... miten sulla voi olla noin pieni vai onko sulla jonku eri valmistajan kaasari??
KTM. Oranssi on mun lempiväri...
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 3.11.2006 18:01

Puolikkaissa on pienemmät suuttimet ku piikeissä.
YarRr
Belray
Pyörä:
KTM SMC-R 690
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
24.5.2003 23:20

ViestiKirjoittanut Belray » 3.11.2006 23:50

Puolikkaita ei pysty vinguttaan niin paljoo kun piikkejä (enskakäytössä), sen takia pienemmät suuttimet. Menis samoilla suuttimilla mitä piikeissä käytetään niin heti tukkoon.
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 4.11.2006 12:29

Mihin perustuu se et Keihinis menee ihan hyvin jollaa 190 suuttimel, ku mul pitää olla kesälläki 390-400 suutin ja talvel 420-430?
menth0s
Pyörä:
250F
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.4.2004 17:14

ViestiKirjoittanut menth0s » 4.11.2006 12:32

Juzi4 kirjoitti:Mihin perustuu se et Keihinis menee ihan hyvin jollaa 190 suuttimel, ku mul pitää olla kesälläki 390-400 suutin ja talvel 420-430?


Siihen, että sinulla on hussessa mikunin kaasari, ja siinä suuttimien "numerot" menee kokoon nähden erilailla. Toi 420 vastaa kutakuinkin noita keihinin 190 suuttimia?
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 4.11.2006 13:02

Mä oon kans alkanu ihmetellä ihan samaa, koska se reikä ei oo ku jotaa 1,5-2mm ja numero on kuites yli 400. Ennenvanhaa ku mopon lorttoon osti suuttimii ni nuemro vastas millin kymmenesosaa.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.11.2006 13:34

No ei se siitä johdu että pystyykö vinguttaan vai ei. Puolikkaassa on erilaiset ajoitukset sylinterissä, matalampi viritysaste kaiken kaikkiaankin, erilainen pakoputki, kaikki ne vaikuttaa myös suuttimiin. Viriputkella jo joutuu aika usein hienosäätään kaasaria vaikkei putkien ero ole suuren suuri vs. piikin ja puolikkaan ero.

Noi numerot on mullekin epäselviä, kuvannee kääntäen nesteen läpivalumisaikaa aikayksikössä tai sitten reiän poikkipinta-alaa. Eri kaasutinvalmistajat käyttävät eri asteikkoa mittana.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
bombadier
Liittynyt:
11.8.2005 20:01

ViestiKirjoittanut bombadier » 5.11.2006 21:39

sopiiko 450/650 husabergin vanteet kotarin exc:hen?
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47

ViestiKirjoittanut Omnic » 8.11.2006 21:54

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/10325 Tollaset ostin Güntheriltä.
Minkäs väriset smotot sopis. Ite oon aatellu oransseja kehiä ja mustia napoja.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 8.11.2006 21:57

sperman väriset
Ceriffi
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 8.11.2006 22:20

:D
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 8.11.2006 23:00

Nyt oli hyvä juttu :)