Jos et tee mitään et saa mitään jos teet jotain voit saada jotain tai menettää, ainakin teit.
Myyjä on parikymppinen ja isä kuulemma hyvä lakimies. Mutta se on varma et mä en jätä asiaa tähän!kymco01 kirjoitti:Oliko mitä ikäluokkaa tuo myyjä? Ei noille oikein muuten kuria saa kun käräjillä, onko teillä oikeusturva-vakuutusta, korvaa muistaakseni 8000euroon asti kaikki kulut. Kyllä itse lähtisin rikosilmoituksen tekoon, monesti halutaan kuulusteluiden jälkeen hommat sopia ihan ilman tuomaria.
Jos et tee mitään et saa mitään jos teet jotain voit saada jotain tai menettää, ainakin teit.
jappis kirjoitti:Myyjä on parikymppinen ja isä kuulemma hyvä lakimies. Mutta se on varma et mä en jätä asiaa tähän!kymco01 kirjoitti:Oliko mitä ikäluokkaa tuo myyjä? Ei noille oikein muuten kuria saa kun käräjillä, onko teillä oikeusturva-vakuutusta, korvaa muistaakseni 8000euroon asti kaikki kulut. Kyllä itse lähtisin rikosilmoituksen tekoon, monesti halutaan kuulusteluiden jälkeen hommat sopia ihan ilman tuomaria.
edelleen helmikuun seitsemäspäivä on lakimiehen tapaaminen joka alkaa asiaa hoitamaan!!!Niko901 kirjoitti:jappis kirjoitti:Myyjä on parikymppinen ja isä kuulemma hyvä lakimies. Mutta se on varma et mä en jätä asiaa tähän!kymco01 kirjoitti:Oliko mitä ikäluokkaa tuo myyjä? Ei noille oikein muuten kuria saa kun käräjillä, onko teillä oikeusturva-vakuutusta, korvaa muistaakseni 8000euroon asti kaikki kulut. Kyllä itse lähtisin rikosilmoituksen tekoon, monesti halutaan kuulusteluiden jälkeen hommat sopia ihan ilman tuomaria.
No elä jätä sitä asiaa tänne foorumille haudottavaksi vaan mene ja tee oikeasti jotain jossain muualla kuin täällä. Alkaa kuulostaa tyhmältä täällä lukea montaa sivua ilman, että et edes ole uskaltanut tai kehdannut mennä poliisille rikosilmoitusta tekemään.
|olli| kirjoitti:Onko kellään kokemusta -86 250 rämästä? Paljon pystyy vielä ajamaan kun laakerit, stefat ja mäntä on vaihdettu noin 25h sitten, ajettu normaali rälläystä, ei kisaa...Mikä ois sellanen tunti määrä missä noi osat kannattas vaihtaa? Ja saako tohon -86 mistään osaa? Esim. muoveja, rattaita ja sellasta muuta kuluvaa osaa ja hilpettä? Jos voitte nii pistäkää yv:tä