Minkä takia Honda lopetti kaksitahtisten pyörien tekemisen niin aikaisin? Mikä niissä oli huonompaa, kuin muissa pyörissä?
FMF kirjoitti:Minkä takia Honda lopetti kaksitahtisten pyörien tekemisen niin aikaisin? Mikä niissä oli huonompaa, kuin muissa pyörissä?
SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:olipa pitkästä aikaa siistiä käydä tolla yz:talla enskapolkuja koluamassa:P , himottas vaan ostaa rossiajovarusteet ja alkaa käydä ihan radallakin mutta ei raaskis tuhlailla:D
Mitäs pienistä, saa sitten saikkua joko vähäksi aikaa, tai sitten lopullisesti? xD Itse en tiedä auttavatko ne varusteet tasan tarkkaan yhtään kaatuessa mitä itse käytän, mutta en aja ollenkaan ilman kypärää, saappaita ja hanskoja. Enkä myöskään mielelläni aja ilman polvisuojia ja niskajuttua, tosin niskajutun tärkein funktio minulle on hiljaisempi kyyti, ku ei pääse niin paljon moottorista tulevaa melua kypärään.OA243 kirjoitti:Kertaalleen kun heittää lipat ilman niin ei tunnu tuhlaamiselta. Saappaat nyt ois ainakin ihan hyvät olla, sitten ku löytyy polvisuojat ja kypärä nii ollaan jo jenkkikuskien tasolla ton suojauksen osalta. Ihan vakavasti niin äkkiä tulee tollanen enskailu kalliiks kun pikkusen polvee taittaa huonosti tai jalan luut vetää pieniin osiin kun ei löydy varusteita. Puhumattakaan selkä ja niskavammoista.
ilexxx kirjoitti:Mitäs pienistä, saa sitten saikkua joko vähäksi aikaa, tai sitten lopullisesti? xD Itse en tiedä auttavatko ne varusteet tasan tarkkaan yhtään kaatuessa mitä itse käytän, mutta en aja ollenkaan ilman kypärää, saappaita ja hanskoja. Enkä myöskään mielelläni aja ilman polvisuojia ja niskajuttua, tosin niskajutun tärkein funktio minulle on hiljaisempi kyyti, ku ei pääse niin paljon moottorista tulevaa melua kypärään.