Locomx.com, itsellä kyllä toiminu tuo motocrossgiant, tosin kerran vaan sieltä tilannut ja nekin varusteita
Once motocross gets in
your blood, it stays in
you forever.
your blood, it stays in
you forever.
dtkx kirjoitti:Varmaan tuo 24mx on luotettava paikka tilata kun täällä motot.netissäkin mainostavat?
Eikö tuolta tule muuta ylimääräistä kulua kun tuo 9e postit ?
VesaL kirjoitti:Onko joku joskus tuolta tilannu http://www.taliesinracing.co.uk/4stroke.html
nike555 kirjoitti:Meinasin tehdä tilauksen tuonne dirtbikebitzille. Nii onko tuolta aina tullu mitä on pitänykkin ja uskaltaa tuon maksaa visa electronilla? Miten ootte muut maksanu? Ja tuolta tilatessa ei kai tule mitään tullimaksuja, noiden toimituskulujen lisäksi jotka näkyy jo tilatessa?
nike555 kirjoitti:Meinasin tehdä tilauksen tuonne dirtbikebitzille. Nii onko tuolta aina tullu mitä on pitänykkin ja uskaltaa tuon maksaa visa electronilla? Miten ootte muut maksanu? Ja tuolta tilatessa ei kai tule mitään tullimaksuja, noiden toimituskulujen lisäksi jotka näkyy jo tilatessa?
JayDaddy kirjoitti:nike555 kirjoitti:Meinasin tehdä tilauksen tuonne dirtbikebitzille. Nii onko tuolta aina tullu mitä on pitänykkin ja uskaltaa tuon maksaa visa electronilla? Miten ootte muut maksanu? Ja tuolta tilatessa ei kai tule mitään tullimaksuja, noiden toimituskulujen lisäksi jotka näkyy jo tilatessa?
Laita ko. pulju hakuun tälle foorumille niin löydät puolesta ja vastaan kommentteja. Itse olen vastaan. Ei niinkään, loppu hyvin kaikki hyvin, mutta paremminkin olis voinut mennä. Noh, aina ei voi voittaa ja kun hinnat oli kohdallaan niin kyllä sitä vähän voi kärvistelläkin. Itse maksoin Visalla, mutta mielestäni joku täälläkin on maksanut Electronilla. Eikä tulleja, kuten jo veikkailitkin.