Millä tavoin irroitetaan vesipumpun ja pakoaukonsäätimen laakerit lohkosta ?
-Ap- kirjoitti:Laitanpa tämän vistin huolto ja korjaus topikista tännekkin, jos vaikka sais jotain vinkkiä-
Ongelmia 2001 vuoden KTM SX 125 pyörässä. Ongelma ilmeni yllättäen. Pyörän saa käyntiin. Käy 5 sekuntia ja sammuu.
Jostain syystä kastelee tulpan. Lähtee aina käymään kun tulpan kuivaa, mutta käy tuon 5 sec max. Kokeiltu 2 sytytystulpalla.
Putsasin kaasarin, säädin bensapinnan=ei tulvi, tarkistin läppärungon ja läpät. Ilmanputsari riittävän puhdas. Suuttimet kokoa 185/45 eli suositellut ja toiminut moitteetta aikaisemmin 100h. Männällä ajettu reilu 20h.
Siinä vähän lähtötietoja. Mitä seuraavaksi kannattaisi tarkistaa?
Pearl kirjoitti:-Ap- kirjoitti:Laitanpa tämän vistin huolto ja korjaus topikista tännekkin, jos vaikka sais jotain vinkkiä-
Ongelmia 2001 vuoden KTM SX 125 pyörässä. Ongelma ilmeni yllättäen. Pyörän saa käyntiin. Käy 5 sekuntia ja sammuu.
Jostain syystä kastelee tulpan. Lähtee aina käymään kun tulpan kuivaa, mutta käy tuon 5 sec max. Kokeiltu 2 sytytystulpalla.
Putsasin kaasarin, säädin bensapinnan=ei tulvi, tarkistin läppärungon ja läpät. Ilmanputsari riittävän puhdas. Suuttimet kokoa 185/45 eli suositellut ja toiminut moitteetta aikaisemmin 100h. Männällä ajettu reilu 20h.
Siinä vähän lähtötietoja. Mitä seuraavaksi kannattaisi tarkistaa?
Liian rikkaallahan se käy jos kastelee tulpan kokoajan. Lähtisin kokeileen 180 suutinta.
Tai kerran mulla söi tulppia kokoajan, kun alko pätkiin ja sammuileen vaik oli just vaihtanu uudet tulpan, jolloin havaitsin että tulpan päässä oli tippa jäähytysnestettä.. Kannentiivisteen vaihoin niin alko tulpan pysymään ehjänä ja pelaamaan ! Tsekkaas vaikka nuo.
Ja jos jotain isompaa on rikki niin meikältä purku säxästä varaosat, tsek ilmotukset
mulp kirjoitti:joo mulla on 185 suutin, ja kyllä se nytte toimi kun laitoin uutta bensaa ja vähemmän öljyä. Joo ja pitää kysellä sulta jos jotain satun tarvitsemaan
JM82 kirjoitti:mulp kirjoitti:joo mulla on 185 suutin, ja kyllä se nytte toimi kun laitoin uutta bensaa ja vähemmän öljyä. Joo ja pitää kysellä sulta jos jotain satun tarvitsemaan
En ainakaan 185:sta pienempää pääsuutinta alkaisi laittamaan. Itselläni oli piikin kotarissa #190 pää- ja #45tk-suutin kesäkeleillä.