sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Henkka17 kirjoitti:Se kasattiin mp-liikeessä silloon kun se leipo ekan kerran. Vein tuon pyörän sinne takasi ja selitin niille että kesti vain 8h että saatte korjata sen ilmaiseksi. Sitte ne rupes jtn selittään että oot ajanu liian vähillä öljyillä että ei korjata haistatin paskat ja sanoin että oon ajanu 3% niinku oonki ja silloin kun vein sen ekan kerran sinne niin sanoin että vaihtakaa pytty samalla kun siinä oli pieniä naarmuja. Mutta eihän ne vaihtanu. Ne lupas sitte että maksetaan se 1500e puoliksi 750e per naama.
Moto sitte ne rupes jtn selittään että valon pekalla on menny 5kertaa pytty siitä 200cc =DDDDDD ? aika ahkeraan on leiponu kun se koko pyörä on ollu sillä n 1kk. Ja eikös se oo sillä pari kisaa ajanutomu kirjoitti:Henkka17 kirjoitti:Se kasattiin mp-liikeessä silloon kun se leipo ekan kerran. Vein tuon pyörän sinne takasi ja selitin niille että kesti vain 8h että saatte korjata sen ilmaiseksi. Sitte ne rupes jtn selittään että oot ajanu liian vähillä öljyillä että ei korjata haistatin paskat ja sanoin että oon ajanu 3% niinku oonki ja silloin kun vein sen ekan kerran sinne niin sanoin että vaihtakaa pytty samalla kun siinä oli pieniä naarmuja. Mutta eihän ne vaihtanu. Ne lupas sitte että maksetaan se 1500e puoliksi 750e per naama.
Mikä liike sen rempan teki?
Moto sitte ne rupes jtn selittään että valon pekalla on menny 5kertaa pytty siitä 200cc =DDDDDD ? aika ahkeraan on leiponu kun se koko pyörä on ollu sillä n 1kk. Ja eikös se oo sillä pari kisaa ajanu. Mä en siitä ajo maksaa euroakaan kerta jos asiakas sanoo että laita uusi pytty niin eikö se silloon pidä laittaa. Vai mitä ootte mieltä, ja sehän naarmuinen pytty oli hajoamisen syy Juu mutta ei tästä enempää.Henkka17 kirjoitti:tomu kirjoitti:Henkka17 kirjoitti:Se kasattiin mp-liikeessä silloon kun se leipo ekan kerran. Vein tuon pyörän sinne takasi ja selitin niille että kesti vain 8h että saatte korjata sen ilmaiseksi. Sitte ne rupes jtn selittään että oot ajanu liian vähillä öljyillä että ei korjata haistatin paskat ja sanoin että oon ajanu 3% niinku oonki ja silloin kun vein sen ekan kerran sinne niin sanoin että vaihtakaa pytty samalla kun siinä oli pieniä naarmuja. Mutta eihän ne vaihtanu. Ne lupas sitte että maksetaan se 1500e puoliksi 750e per naama.
Mikä liike sen rempan teki?