Suzuki RM

Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 24.2.2008 2:47

Oiskohan kellään tarjolla 125 Rm vm. sais olla 98 ja 08 väliltä kuhan hinta on kahen erkin kohdilla.
Nik5u
Pyörä:
HM CRM F125X -09
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
22.8.2007 18:51

ViestiKirjoittanut Nik5u » 24.2.2008 12:20

Onko kellää Rm 125 vm.02 oikeanpuolimmaista sivukatetta?
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 24.2.2008 13:29

Mr.Ace kirjoitti:Oiskohan kellään tarjolla 125 Rm vm. sais olla 98 ja 08 väliltä kuhan hinta on kahen erkin kohdilla.


Katsos minun galleriasta. Nettimoto ID:562479
Voisit saada kaikilla osilla tingittynä 2000euroon. Mukaan ilmotuksen osien lisäksi jotain hyväkuntosia renkaita yms.
kales
Paikkakunta:
Säkylä
Liittynyt:
17.2.2005 17:03

ViestiKirjoittanut kales » 1.3.2008 15:22

Mahtaako noissa ensimmäisissä nestejäähdytteisissä 80-luvun 125-kuutioisissa koneissa olla tasapainoakselia? Jos sen on joku asentanut väärin.

Täristää meinaan ihan mukavasti. Laakereillakaan ei vanhan omistajan mukaan ole paljoa ajettu ja otin pytyn kerran jo auki jolloin tarkastin alapään laakerin jossa ei ollut välystä.
My Tunturi Tiger is Fantasticô!
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 1.3.2008 16:26

Ei kai missään 2t-krossissa ole tasapainoakseleita, puhumattakaan jostain piikistä.
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 1.3.2008 16:36

Ootko ottanu magneeton poskee auki ja kokeillu onko kampuran laakereissa väljää. Ent. omistajahan voi sanoa mitä tykkää. Kampiakselin tasapainotuskin voi olla pielessä. Yksi mahdollisuus on tietenkin se että se ei ole vika, vaan ominaisuus. ;)
TeKaMOTO@Youtube
kylähullu maalta
Paikkakunta:
Humppila(forssa)
Liittynyt:
29.7.2007 20:09

ViestiKirjoittanut kylähullu maalta » 1.3.2008 18:20

niinkuin tuolla sanottiin niin kampuran painotus perseellään tai sitten moottorin korvakkeiden reijät venytneet sen verran jo vuosien mittaan että ravistaa veti pultit kuinka tiukalle tahansa... tuosta 79 piikistä hitsuutin umpeen ja porasin uudestaan loppui tärinät siihen
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 1.3.2008 19:45

elikkä kampuran suoruus on pielessä, ei tasapainotus.
Allekirjoitus poistettu. *****
kales
Paikkakunta:
Säkylä
Liittynyt:
17.2.2005 17:03

ViestiKirjoittanut kales » 2.3.2008 13:32

tanks for info. Täytyy kyllä katsoa nuo moottorin korvakkeet nyt ensin kuntoon mitä kylähullu maalta ehdotti. Sen jälkeen kone auki ja se kampuran suoruuden tarkastus ja tasapainotus tai sitten jos on vinossa niin ei taida auttaa kuin vaihtaa koko kampura.
Sitähän ei taida suoraksi ihan helpolla saada.
My Tunturi Tiger is Fantasticô!
haukka..
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
27.2.2006 15:36

ViestiKirjoittanut haukka.. » 2.3.2008 13:41

Jos limput on päin helvettiä,viet sen vaan koneistamolle ja sanot että tasapainottavat.Heittoa saa olla muistaakseni 2-3 satkua jolloin tärinästä ei ole tietoakaan.Omassa piikkisessä kawassa oli limput 10 satasta päin persettä ja täristi aivan saatanasti,ja samalla leikkas sitten runkolaakerikin kyseisen kampiakselin takia.
mana!
Paikkakunta:
vaskio
Liittynyt:
14.2.2007 21:38
suzuki rm 80 86vm

ViestiKirjoittanut mana! » 3.3.2008 20:33

Ei kellään ois suzuki rm 80cc 86vm sähkö kaaviota ku kokosin rm niin jäi vissii tappo katkasijan piuhan johto ylimääräiseksi niin tarttis tietää varmaks jos joku vois lähettää sähkökaavion sähköpostilla minulle??!! ;)
siinä ne sitten oli...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.3.2008 0:30

Kyllä se kampura pitää saada nollille, 2-3 satkua täristää jo aivan varmasti ja vaikuttaa oleellisesti kestoon.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 4.3.2008 12:28

SMK;-) kirjoitti:Kyllä se kampura pitää saada nollille, 2-3 satkua täristää jo aivan varmasti ja vaikuttaa oleellisesti kestoon.


kolme satkua loppuunviilatussa jääratapiikissä, ei tärissyt ja kesti. +13000 huippurundit.
Allekirjoitus poistettu. *****
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.3.2008 14:07

Mistä mitattuna? Ja mitä tarkoittaa "kesti", 15h?
Tosta tärinästä ollaan montaa mieltä, mutta 3 satkua vaikka oli ihan päistä tuettuna mitattu niin kyllä tärisee, toisia vaan ei kuulemma haittaa edes päitsin siirtymillä kxf:n tärinäkään ja toisilla alkaa sormet palella jo 60km/h pikkupätkällä. Etten kyllä ihmettelis vaikka noissa tietyissä japseissa oli se kolme satkuu tehtaan jäljiltäkin...
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 4.3.2008 18:33

SMK;-) kirjoitti:Mistä mitattuna? Ja mitä tarkoittaa "kesti", 15h?
Tosta tärinästä ollaan montaa mieltä, mutta 3 satkua vaikka oli ihan päistä tuettuna mitattu niin kyllä tärisee, toisia vaan ei kuulemma haittaa edes päitsin siirtymillä kxf:n tärinäkään ja toisilla alkaa sormet palella jo 60km/h pikkupätkällä. Etten kyllä ihmettelis vaikka noissa tietyissä japseissa oli se kolme satkuu tehtaan jäljiltäkin...


No kesti tuolla kangella talven ajot, joka viikonloppu 2x20l. Mäntiä muutama. Ois se varmaan rämehommissa kestänyt 200 vuotta. Ja se mopo ei oikeasti tärissyt, olen aika arka sille. Tämä oli siis HVA cr 125 -05.

Ja kauloiltahan noita yleensä mitataan.
Allekirjoitus poistettu. *****