Ja mä voisin tiivistetysti sanoa, ettei markkinoilla ole edes yhden käden sormiin laadukkaita 50cc mönkijöitä - japsit nyt ei ihan noilla tunneilla noin hajoa, mutta onhan ne kaikkea muuta kuin maastoajoneuvoiksi tehtyjä. Ja otetaanpa vertailuun vaikka lk. 250-300cc Honda ja Linhai (rossi, Linhai sattuu olemaan kiinalainen, et varmaan tiennyt), en sanos että laadussa on mitään eroa. Noita kun huoltaessa joutuu katteleen ja koeajamaankin välillä niin tulee esiin sekin mitä ne on ajaa sen mitä kulkevat. Testilörinöitä löytyy joka lähtöön, jos uskoo maahantuojan höpinät varauksetta niin sittenhän kaikki on parasta. Mä en ole, enkä rupee, minkään värkin maahantuojaks ja puhun puolueettomasti omasta kokemuksesta. Ja sitä kokemusta kiinalaisista on jonnin verran, niin omasta käytöstä kuin työnkin kautta. Suomeen tuodaan niin paljon paskaa, että ne helmet hukkuu sinne lietteeseen, mutta kun tietää mitä hakee ja tietää mihin kiinnitää huomio, löytää ihan käypäsiä pelejä. Eikä kannata kuvitella, että esim. kaksi ulkosesti äkkiä tismalleen samannäköstä jarrusatulaakaan olis samoja, laatuerot on valtavia. Mulla on japsienskassa kiinalaiset jarrusylinterit 3 4:stä, eikä ongelman poikasiakaan ole ollut nyt 50h ajolla. Sen sijaan jaappanintekele-etuakseli otti ja katkesi ajossa. No nyt sekin on hiottu (japsiakselia pysty muuten sorvaan, kinkkiä ei) kinkkiaihiosta uus.