Sanotaan näin että siitä Kawasta löyty tosi paljon poikkeuksellisen hyviä juttuja ihan suoraan paketista. Se sopi suoraan räpylään. Itse oon nelipuolikkaalla ajanut viimeksi muutaman kierroksen 5 vuotta sitten, mutta toisella kierrokselle teki jo mieli alkaa hyppimään hyppyreitä yli.
Se KTM vaatis vähän enemmän työtä jotta siitä sais mieleisensä, ja se kaasari... En tiiä sitten et onko siinä niin korkeapuristeinen mäntä vai mikä lie, ropattiin tyhjäkäyntiä isommalle että saatiin se ees jarruissa pysymään käynnissä. Mä sammutin sen ekalla ajokerralla kolme kertaa, se moottorijarru oli aika jäätävä. Yks oli vielä niin käsittämätön stumppaus että olin ihan varma että se hajos. Kerran sammutin sen pöytähyppyrin lähdössä minkä jälkeen olikin sitten luottamus mennyt. Kyllä kun sillä vaan väkisin puski niin alko pääseen jyvälle, mutta ei se siltikään tuntunut omalta. Se KTM:män runkogeometria tuntuu myös omituiselta. Stefan laittanu ni se on jämpti. Tuntuu että keula ui tosi syvällä, mutta isot pojat kerto et se on ollut jo pari vuotta sellanen.
Jos omalla rehellisellä (tai huijatulla) rahalla menis kauppaan ostamaan harrastepeliä niin kyllä toi Kawa ois ollut meikän valinta, pyöreesti 100-0.