KTM GS-Keskustelua :)

TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 20.10.2010 10:25

pommikone kirjoitti:Morjesta!
Tuli tänään ostettua tollanen KTM GS vuosimallia 89 kahdellasadalla eurolla. Ei oo ihan kasassa, kytkin on irti yms, sylinteri täytyy kiristää, letkut sun muut laittaa kiinni jne.. Niin ja katteista puuttuu suuri osa.
Eli, tiedättekö mistä tuohon laitteeseen saisi katteita, onko jollain myydä käytettynä? Lähinnä ne tankkiin kiinni tulevat ilmanohjaimet haluaisin, tarkemmin sanottuna oikeanpuoleisen. Takakatteetkaan eivät haittaisi. Toinen mitä tuosta laitteesta puuttuu on kytkinjouset. Mistäs ne saisi? Lisäksi jarrulevyt ovat aivan ruosteessa, pitäisi varmaan vaihtaa. Ja mihin vuosimalliin asti moottorin osat käyvät ristiin? Kiitos!

Minulla on muistaakseni jossain välikatolla tallessa aikalailla kaikki gs:n muoviosat. Jos kiinnostaa niin voin tsekata ne nyt kun menen viikoksi käymään kotipuolessa.
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 22.10.2010 14:10

Ostaisin kevariksi piikkisen gessin, mieluiten kilvellinen peli, ajokuntoiset-projektit ym.
Ch-Late
Pyörä:
Ch-Racing Wsm 50
Liittynyt:
15.3.2010 16:36

ViestiKirjoittanut Ch-Late » 26.10.2010 10:57

Noniin, eilen talliin tupsahti Kottarainen vuosimallia -90. Suht halvalla lähti ku ei ollu lähteny käyntiin talven jälkeen. Viaksi ilmeni että pytty oli täynnä bensaa :lol: . No peli nyt käy ja kukkuu. ;)
Ei kellään olis kokemusta noiden uudempien kotkien katteiden modaamisesta? Onko hommaa? :s



-Kiitosh
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 26.10.2010 15:13

Uusien katteiden modaaminen vanhaan pyörään on kaikista turhinta hommaa. Kyllä sitä rahaa ja työtunteja saa muutenkin palamaan.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 26.10.2010 16:01

OA243 kirjoitti:Uusien katteiden modaaminen vanhaan pyörään on kaikista turhinta hommaa. Kyllä sitä rahaa ja työtunteja saa muutenkin palamaan.

Jep oon samaa mieltä, mikään ei oo rumempi, kuin vanha pyörä, johonka on asennettu huonosti sopivat uudemman pyörän muovit. Etsi vaikka ennemmin jostain hyväkuntoiset tai uudet orkkismuovit.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
QueQ
Pyörä:
KTM 300 GS & KTM MXC 300
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
21.5.2009 21:22
katteet

ViestiKirjoittanut QueQ » 9.11.2010 21:42

ite vaihtelin tuohon entiseen kotariini katteet. http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo3560/
tuolla on kuvia... kyseiseen peliin laitoin vm.-95 300cc katteet yms hilppeet ongelmia ei ollu muualla kuin takakatteissa. piti vuolla niiden sisältä vähän muovia pois että loksahti paikoilleen. jokainen voi päätellä onko tuo nyt siistimpi kun -91 orkkis...
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40

ViestiKirjoittanut paapeli » 10.11.2010 10:40

Pääasia, ettei ole oranssi. Tai ainakaan menty maalailemaan katteita.
Ch-Late
Pyörä:
Ch-Racing Wsm 50
Liittynyt:
15.3.2010 16:36

ViestiKirjoittanut Ch-Late » 10.11.2010 17:11

No orassiks ei oo tulos vaan aattelin enneminki valko punasta ;)
TJII
Pyörä:
TM en 250 4t
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
1.12.2010 16:32

ViestiKirjoittanut TJII » 4.12.2010 22:16

Kysytäänpä nyt jengiltä kokemuksia/suositusta tulpasta näin talven alla. Pyöränä 360cc vm. 97.
Osien ruiskumaalausta ammattitaidolla. YV!
pevyy
Liittynyt:
13.4.2009 19:30

ViestiKirjoittanut pevyy » 16.1.2011 21:01

Missä vikana kun mäntä on muutaman tunnin päästä tuossa kunnossa?---->http://www.motot.net/galleria/kuva35850/
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13

ViestiKirjoittanut Bream » 16.1.2011 21:15

Liian kuuma tulppa? Liian pieni pääsuutin kaasarissa jolloin käy liian kuumana. Parhaimmillaan kummatkin.. Näitä on nähty paljon metanolikoneissa kun haettu paukkua koneesta ja unohdettu vaihtaa tulppaa. Metanolin ollessa ainut jäähdytys aiheuttaa runsashappinen palaminen männän sulamisen. Teoria toimii varmaan bensallakin?
pevyy
Liittynyt:
13.4.2009 19:30

ViestiKirjoittanut pevyy » 16.1.2011 22:16

9 tulppa oli, mikä on ktm gs 125 vm92 pääsuuttimen koko? voiko sytytys ennakko vaikuttaa männän reikiintymiseen?
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13

ViestiKirjoittanut Bream » 16.1.2011 22:30

Enpä ole kuullut että sytkän takia ois koneita paukkunu. Lähin että tehot hävinny. Suuttimista ei hajua.. itselläni on pino erilaisia eri säälle/radalle. Esim. isommalla suuttimella voi tappaa koneesta huipputehoja jolloin saadaan pitoja liukkaalla radalla. Mut nää konstit on enemmän ratalajien puolelle.
pevyy
Liittynyt:
13.4.2009 19:30

ViestiKirjoittanut pevyy » 17.1.2011 14:54

tietäiskö porukka että mistä kannattaa tilata mäntä sarja ktm gs 125cc vm92
Hsippe
Pyörä:
Husqvarna TE 250, TE310, Suzuki DL 1000 V-Strom
Paikkakunta:
Raseborg
Liittynyt:
21.9.2008 21:54

ViestiKirjoittanut Hsippe » 17.1.2011 17:51

pevyy kirjoitti: voiko sytytys ennakko vaikuttaa männän reikiintymiseen?


Kyllä voi ja vaikuttaakin. Liikaa ennakkoa --> nakuttaa -> reikä mäntään...
Mutta kun nykyään ei sytkäennakkoa tartte säädellä niin eipä tuota juuri ilmene, toista se oli kärkiaikaan kultaisella 70-luvulla.
Ellei sitten noin vanhassa ole magneeton pohjalevy soikeilla reiillä eli ennakko säädettävissä.