josko kirjoitti:willik kirjoitti:Useammat laakerit standardikokoja, taitaa 2t moottorissa olla kaksi laakeria mitkä pitää tilata alkuperäisenä, kun on sisäkoolia hiottu eri mittaan.
Ainakin mulle aikoinaan tuli halvemmaksi ostaa kotariin alkuperäislaakerit kuin hakea laakeriliikkeestä. Kampiaksilan laakerit oli vähän kalliimpia ja muut melkein ilmasia. Sama juttu pyöränlaakereissa. Siihen hintaan saa kotarilta stefat+holkit+laakerit mitä laakeriliikkeestä pelkät laakerit. Näin ainakin pari vuotta sitten oli.
Näinhän se on.
Mutta nyt oli muutama tapaus, että kampiakselin laakereista on irronnut pinnoite. Sen takia mielellään ettii laakeriliikkeestä muun merkin hyväksi havaitun laakerin jossa ei ole pinnoitteiden kanssa ongelmia.
Pyörien laakerisarjassa ei ole järkeä alkaa edes metästämään irtonaisina, kun valmiina korjaussarjana saa kaikki osat halvemmalla.
Täytyy ottaa hintalista laakereista ja verrata nyt sitten se, että kummin tulee halvemmaksi.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Acme Motorsport