Muuta Keskustelua

Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 18.9.2011 22:31

Tossa Baileyn jutussakin tulee esiin oleellinen. Ekan viiden metrin aikana ratkaistaan ketkä ovat edes mukana kun kisataan holeshotista.

Bailey sanoo että tätä treenatessa ei tarvitse huolehtia puomista, mutta ainakin omasta mielestäni tarvitsee. Suomen huonot tai kammottavat lähtöpuomit plus nilkkaan asti spoorit lähtöpaikalla tarkoittavat sitä että puomi haittaa ihan sikana ja jos ei tiedä olevansa aika-ajoissa niin nopea että pääsee preppaamaan oman paikkansa, on paras opetella miten puomi vaikuttaa lähtöön.
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 23.9.2011 1:17

Kaveri hankki wr360 hussen vuosimallia 2000 ja ei tunnu löytyvän ylätehoja ollenkaan. Parhaat tehot lähtee jossain keskialueella ja siihen jää. 300exc kotariin verrattuna husse paljon alavääntösempi ja laiskempi.
Eli jos jollain edes on kokemusta vastaavasta pyörästä niin minkälainen koneen luonteen pitäs olla?
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut mikulov » 23.9.2011 15:45

_Jre_ kirjoitti:Kaveri hankki wr360 hussen vuosimallia 2000 ja ei tunnu löytyvän ylätehoja ollenkaan. Parhaat tehot lähtee jossain keskialueella ja siihen jää. 300exc kotariin verrattuna husse paljon alavääntösempi ja laiskempi.
Eli jos jollain edes on kokemusta vastaavasta pyörästä niin minkälainen koneen luonteen pitäs olla?

ei omaa kokemusta mutta kuulemma honda cr viissatasen kaasarilla herää eloon.
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut välzy » 23.9.2011 19:19

ihan perus 38 litteeluistinen tossa cr viissatkussakin pitäisi olla? siinä vain keihin ja hussessa mikuni.

Aika monella sivulla luvattu wr360 huipputehon olevan 35hp luokkaa vain, että aika hengetön pelihän se on, luulen että jokin muu ahistaa myös aika pahasti kuin kaasari. :)
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 23.9.2011 20:50

Joo voipi olla että sen kuuluu olla tollanen tai sitte vaan pakoaukonsäädin on ala asennossa.. nokkaa pyrkii alaväännöiltä nostamaan 500cc tyyliin. Mutta tosiaan mantsapyörähän se on ja aika loistavalta vaikuttaa koneen käytös siihen hommaan.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 26.9.2011 15:57

Brandon Mays Resigns from MX

Aika kuumottava tilanne. :eek:
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
Jaze
Pyörä:
KTM 125sx 2009
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.7.2005 22:09
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Jaze » 26.9.2011 21:36

JayDaddy kirjoitti:Brandon Mays Resigns from MX

Aika kuumottava tilanne. :eek:


No älä muuta sano!
Ei riemulla rajaa kun crossilla ajaa!
weeto269
Liittynyt:
5.7.2009 3:09
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut weeto269 » 28.9.2011 15:45

Kertokaa joku hyvä tyyli saada karstat pois, lähinnä PA säädintä olisin putsaamassa. jokin muu kuin polltamalla.
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut ilexxx » 28.9.2011 16:12

weeto269 kirjoitti:Kertokaa joku hyvä tyyli saada karstat pois, lähinnä PA säädintä olisin putsaamassa. jokin muu kuin polltamalla.

No pakoaukon säädin? ihan purkamalla ja hinkkaamalla jollakin niitä osia, auttaa myös jos vaikka laittaa vähän öljyä siihen rättiin jolla hinkkaa. :D Simppeliä
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut xQ » 29.9.2011 9:19

Jarrukliinerillä se säädin lähtee puhtaaksi. Ei tarvi ees purkaa!
Riippuu tietysti monenko vuoden karstat siinä on...
rairairaisu
Pyörä:
Ktm SX 150
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
9.3.2007 20:49
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut rairairaisu » 29.9.2011 19:09

Pitäs viimestään talveksi ostaa uus kytkinkruunu piikki suzukiin niin onkohan täälä kellään tietoa 24mx:ssä myytävistä twentymx valmistamista kytkinkoreista? Että onkohan minkälaisia?
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut kozi » 29.9.2011 21:41

Twentyn kytkinkorista ei tietoa, Talonin vastaavasta olen kuullut kehuja. Itse tilasin ebaysta alkuperäisen halvalla, kannattaa selailla jos satut itselleskin löytämään. Halvemmalla pääsee. Jos vielä sattuisi esim. Englannista löytämään, niin postikulut ym. ovat halpoja=)
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut Bream » 29.9.2011 23:34

Talonin alumiinuosista on kyl vain hyviä kokemuksia itselläni. Todella laadukasta työnjälkeä hyvistä materiaaleista. Mites muute noista Twentyn palikoista, onko ne kuranttia kamaa? Mietin jalkatappien hankkimista ja pari muunkin alumiinipalikan vaihtamista pyörästä.
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 30.9.2011 19:52

twentyn ketjuilla ja rattailla (takanen alumiinia) rullattu joku 25 tuntia ja ainaki niitten perusteella uskaltaisin ja tulen kyllä ostamaan muutaki tuotetta samalta merkiltä.
rairairaisu
Pyörä:
Ktm SX 150
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
9.3.2007 20:49
Re: Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut rairairaisu » 30.9.2011 20:17

Niin tuleeko talon ja twentymx samalta pajalta? Ainakin tuolla lukee että toi kytkinkori olis englannissa tehty. Ite oon kans noin 20h ajanu saman merkkisillä rattailla ja ketjuilla ja ihan päteviltä vaikuttas tosin takaratas on superproxin valmistama.