Saattais kiinnostaa, tosin nyt palaa rahaa ihan kiitettävästi kun pitäs kyseiseen vehkeeseen koneremppa pyöräyttää..TapuK kirjoitti:pommikone kirjoitti:Morjesta!
Tuli tänään ostettua tollanen KTM GS vuosimallia 89 kahdellasadalla eurolla. Ei oo ihan kasassa, kytkin on irti yms, sylinteri täytyy kiristää, letkut sun muut laittaa kiinni jne.. Niin ja katteista puuttuu suuri osa.
Eli, tiedättekö mistä tuohon laitteeseen saisi katteita, onko jollain myydä käytettynä? Lähinnä ne tankkiin kiinni tulevat ilmanohjaimet haluaisin, tarkemmin sanottuna oikeanpuoleisen. Takakatteetkaan eivät haittaisi. Toinen mitä tuosta laitteesta puuttuu on kytkinjouset. Mistäs ne saisi? Lisäksi jarrulevyt ovat aivan ruosteessa, pitäisi varmaan vaihtaa. Ja mihin vuosimalliin asti moottorin osat käyvät ristiin? Kiitos!
Minulla on muistaakseni jossain välikatolla tallessa aikalailla kaikki gs:n muoviosat. Jos kiinnostaa niin voin tsekata ne nyt kun menen viikoksi käymään kotipuolessa.
Sportivee kirjoitti:Apteekista saa varmaan suolahappoa? Mutta onko se apteekista saatava tavara tarpeeksi vahvaa?
23.10.2010 21:22 topicissa Männät SMK) kirjoitti:Et vissiin oo hapotellu ennen? Mun mielestä se maksimikonsetraatio oli alle 40% mitä edes saa, loppu kiteytyy pohjalle. Mä oon joskus lk 10v. sitten ostanu apteekista litran pullon ja vahvempaa ei edes saanu. Sillä määrällä putsaa tyyliin 1000 pyttyä... mut ei noi ärhäkkyydessä ihan hevillä yllätä, mä ainakin oon aian toivonu et nopeemmin nopeemmin.
Ja sit ohje mitä kannattaa noudattaa, jos haluaa hegissä pysyä: reippaasti vaan ulkoilmaan suolahapon kanssa, vapautuu nimittäin hermokaasua! Ihan johonkin vaikka limupullon korkkiin sitä, pullo kiinni, topsy-puikoilla sit sivellään pyttyä/al-jämiä ja vesivati vieressä, huutele välillä, kuivaa vaikka talouspaperilla ja taas liottelee. Siitä nimittäin ei näe miten se sulaa, samaa harmaata möhnää tulee pystystä kuin männän jämistäkin.
Sportivee kirjoitti:Kiitoksia vinkistä, pitää käydä huomenna apteekissa.
Nyt on galleriassa parit kuvat moottorista, jos joku tunnistaa mitä vuosimallia ja mistä mallista on niin kertokaa.
Lohkossa oli stanssi: 6-544*10026*
pevyy kirjoitti:Tietäiskö kukaan että millanen kaasutin alkuperäsenä ktm gs 125 92 on? ku mulla on mikunin tm 38, eikä saa millään säätöihin? sitten muuten oisko kellään myydä ehjää sylinteriä kyseiseen pyörään? ku itellä on pinnote kulunu melkein loppuun.
pevyy kirjoitti:Joo on kilipipeli. mikä pääsuutin kannattas pistää kun nyt on 260?