Fakta: CRF230 on nimenomaan parempien kiinalaisten tasoa. Iskareilla ei tosin vakiona tee sitäkään vähää - ainut lohtu on, että on Showaa, eli ei tarvi huoltaa kolmen kuukauden välein vähän vanhempanakaan. Jos niitä sit pysty huoltaa, ei oo tulu viel ekojakaan eteen. Mut sen voi sanoo, et 90-luvun lopunkin kybit on kyl edelleen niin saissee et menee oikeesti jo järki - matkalehmän takaiskari atomeina ja simmitys, 18h ajoa ja toisen keulan kans takapään settinki uusiks, WTF, öljy KURAA! Pidin ZF/Sachs vähän heikkona kun kuras öljyt VÄHÄSEN, MUN AJOSSA, n. 50h:ssa. Vertailukohtana oli tietty FOX, WP ja Öhlins, joilla kaikilal on tullu ajettua min. 100h. Rupee vana pikkasen sylettään, meinaan tos lehmäs menee iskarina irrotukseen ja kiinnitykseen tuplaten sen mitä huoltoon - ei ihan vartin homma!
Tämä nyt vana sillä huomautuksena, että kun rupee katteleen jotain vähänkään vanhempaa japsia ja sit iskareissa lukee KYB tai KAYABA, niin saa sit huoltaa törkeen taajaan. Vanhempien hussejen Sachs:t on lähes öhlärin verosia, WP:t uudet heikompia ei ainakana parempaa tavaraa kuin vanhat. Toisaalta Paioleihin käy usein kybin osat ja kybi omistaa Paiolin nykyään, silti Paioleissa materiaalit on taivaalliset vs. kybit.