Halvimmalla pääsee kun ostaa tiivistemattoa ja leikkelee
mattoveitsellä siitä mieleisensä tiivisteet.
Noissa kaupan satsien hinnoissa noin 90% on pelkkää ilmaa.
Jwi kirjoitti:Ja Lurkki_ , tosta viestistäs sai sellasen kuvan että oot oikein kissojen ja koirien kanssa niitä ettiny, sitten kun tarjoilin niin ei kelvannut. Tuliko ne postikulut yllätyksenä? Ja ne on vielä 5,80¤ jos maksat etukäteen että ei se nyt 30¤:stä ihan puolia oo...
Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Juntunen kirjoitti:Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...Sumu kirjoitti:Juntunen kirjoitti:Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Siinä mulla on ilmajäähy kone.
201262 kirjoitti:Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...Sumu kirjoitti:Juntunen kirjoitti:Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Joo,meillä oli taannoin samanlainen ja oli-80 mallinen,siinä on vielä yamahan vanha monocross perä,ja kärjellinen sytytys.Örthenillä on pari vuotta uudempi ja on jo muuttunut 60:ksi,(ei ole muuten myytävänä)Että kyllä tuo on 79-80mallinen.PS saattaa tulla ongelmia männän löytämisessä...Sumu kirjoitti:201262 kirjoitti:Nyt on jotain pielessä,-89 50yz?Ilmajäähy???ei semmoista ole olemassakaan,mielummin-80 mallinen...Sumu kirjoitti:Juntunen kirjoitti:Mulla leikkasi jotain 10h ajettu mäntä kiinni kun vesipumpun laakeri hajosi ja se sitten rikko stefan pumpusta ja se puhalti jäähytinnesteet pihalle. Tuossa ainakin yksi syy niistä monista miksi voi leikata.Sumu kirjoitti:Mikä mun pikku yz vaivaa kun leikkaa kiinni männän vaihdon jälkeen kun on ajanut kerran lämpöseksi ja kun seuraavan kerran käynnistää pääsee 50-100m ja leikkaa kiinni?
Galleriassa kuvia. Ja se on Yamaha YZ50 -89 Olen löytänyt netistä kuvia vastaavista.