Kysytääs nyt ihan mallikohtaisessa topikissa.
Lauantaina vissiin kahtomaan hussen piikkistä punakilpistä wr:ää vm.99. 5h ajettu remontin jälkeen (mäntä, petarit, kiertokanki). Pyörä ollut pääosin harrastekäytössä. Mukaan uudenkarheat piikkirenkaat. hp 2200¤.
Kyselin puhelimessa kaikenlaista, koneesta, sähköistä ym. niiden täytys olla kunnossa. Etuiskareista se kertoi sen verran että oli ne vienyt jonnekkin huoltoon, mutta olivat siellä sanoneet että ei näihin tarvitse mitään tehdä.
Onko näin että jos pyörä on seisonut pitkään (pari kk) ja sitten ottaa taas käyttöön, niin etupumppujen stefat vähän "vuotaa" tai muuten jää vähän öljyä liukuputken pinnalle?
Voin olla varma että koneremontti on tehty (tuttu ollut myös tekemässä). Kaveri sanoi että petilaakerit maksoi huimat 100e/kpl (onko muka noinkin kalliita?) ja muihinkin osiin on mennyt vaikka kuinka..
Eli kokonaisuutena. Toimiva remontoitu kunnossa oleva pärrä. Kertokaapa tyyppivioista ym tärkeistä asioista mitä tulisi ottaa huomioon? Mites tuo omistajanvaihdos systeemi menee, meinaako tuo punakilpisyys siinä mitään?
e, onko näissä muita pyöriä enemmän vaihteisto-ongelmia? Onko sama kone uudemissa huskuissa?