Flame86 kirjoitti:ainakin vanhemmissa malleissa oli tärkeätä olla tietyllä vastuksella varustettu tulpanhattu. Ongelmasi todennäköisesti liittyy siihen kipinään. Hukkaa varmaan kipinän johonkin matkalle isommilla kierroksilla. Piuhat kuntoon ja ktm jälleenmyyjältä kysymään tarvittaessa onko korjausmanuaalissa jotain tarkkoja tietoja sähköpuolen faktoista.
Elikkäs nyt vaihdoin uuden (käytetty siis) puolan tulpanhattuineen, tulppaa kokeiltu 9es, 10eg, 9eg, 9eix ja nyt 170 suuttimella sai parhaan vedon aikaan ja huomasin että kun bensa alkoi loppua ja vaihtoi varatankille niin hetken veti täydellisesti, eli voiko oikeasti olla mahdollista että vaatis näillä keleillä 190->170 suuttimen vaihdon ja ehkä vieläkin jäi säätämisen varaa.. Eikös tässä kuitenkin ole 38 kaasari joten kuulostaa tuo 170 tosi pieneltä...
Staattori vaihettu keväällä uusi jne.. Alkaa ideat loppumaan. Muistakaseni oli NOZG neula sisässä kaikista laihimmalla, kokeilin käyttää keskellä sokkaa mutta huononsi vain tilannetta.