Julle1 kirjoitti:Paitövei sklitva, tuliko siihen sun mopoon kupera, vai tasalakinen mäntä?
E: Ja ilmeisesti tuohon pyttyyn on tehty joskus se kevennys, ainaki tuo väli on alempana, mitä itse sylinteri
CR250 2007:ssa on vakiona kupupää,vanhemmissa saattaa olla tasalakisiakin mäntiä. Eniveis tasalakisella männällä on omanlaisensa kansi,samaten kuin kupupäällä..TS. niitä ei kannata laittaa ristiin,voi olla puristukset kohta mitä sattuu,tai saattaa mäntä osua kanteen.. Kannattaa melkeen varmistaa mikä omas pyörässäs on vakiona ollut, mikäli on epävarmuutta että tuo edellinen Namura on ollut oikean tyyppinen..
Julle1 kirjoitti:Oiskohan tuosta mitään iloa, jos samaan konkurssiin ottais tuon porttingin. 50 puntaa näyttäs olevan Aptecillä siis
Ei siitä haittaakaan ole, joskaan ei se yksistään mikään autuaaksitekevä temppu ole..Parasta olis tehdä kansi,pytty ja putkisto+läpät/kaasari kombinaatioksi..omasta pytystä on valujäljet siistittu kanavista,pakoaukkoa levennetty ja pinta kiillotettu, käsittääkseeni tehty ns. ala/keskialueen porttaus..En oo koskaan vakiolla ajanut, eli en osaa sanoa paljonko tuo porttaus hyödyttää.Paras viritys omaan peliin oli hgs putkisto,vforce3 ja keihin pwk airstriker 36.
Minkäs vuotinen CR sulla on,ja mitä modauksia?Luulen että osaisivat Apteciltakin suositella sulle sopivaa porttausta (ala-keskialue,keski yläalue,tai laaja-alainen), joka mätsäis sun nykyiseen setuppiin parhaiten.
http://www.motot.net/galleria/kuva200614/
http://www.youtube.com/user/MrPilipsi/videos