Vastailen itselle ja muille tiedoksi.
Staattorin hommasin
www.hpi.be sivulta. sieltä löytyy electrexin staattoria.
Ajoitusmerkkien kanssa tuossa on vähän hankalaa tietää mitkä pitäisi olla kohdakkain tai en ainakaan ekalla katsomisella heti hoksannut. Pistin samaan asentoon kuin entinen... electrexiä on ainakin kehuttu paremmaksi kuin alkuperäinen SEM, kokemusta ei vielä ole. Alkuperäiset sähköt lienee valojen osalta niin että toinen keltaisista johdoista tekee 12V ac sähköä ja sininen runkoon.
Takajarrun pääsylinteri, nyt on uusi mäntä ja tiivisteet tulossa, magura, 16mm halkaisijalla oleva mäntä ja tiivisteet. Jarrujen kanssa ei oikein pääse etenemään ennenkuin pääsylinteri pukkaa edes sen verran painetta että saisi todettua onko satula jumissa ja kuinka pahasti.
Kaasutin oli ultraäänipesussa ja toffeen näköistä sieltä tuli ulos eli seisonnassa mennyt bensat todella tahmeaksi.
Bensahanan tilasin enduroklassikerilta, alkuperäinen oli toffeen näköistä täynnä.
-> Bensapuoli alkaa olla uusittu ja kaasuttimen korjaussarjaa vaille valmis asennettavaksi.