Ja irtookohan noista vanhemmistakin (84-88vm) koneista tota 30-40hp:ta?
Ja myydäänkö jossain viriosia yms?
löylykauha kirjoitti:Mistähän mahtaa saada varaosia? kantta, rattaita, ketjuja, tai siis kaikkia osia. suomesta tai ulkomailta, heittäkää linkkiä vaik.
Ja irtookohan noista vanhemmistakin (84-88vm) koneista tota 30-40hp:ta?
Ja myydäänkö jossain viriosia yms?
Ihan turha harrastelijalle. Tulet onnellisemmaksi jos et osta tehoputkea, vaan vaikka uudet renkaat.Mr.Ace kirjoitti:Kaikkea löytää jos vaan jaksaa ettiä.
Mites tää tehoputki? tuli puheeks kerran yhden veteraani kuskin kans, et niillä ei muka sais tehoa ulos enempää koneesta, kuin perusputkellakaan..
väitti ja väitti kunnes luovutin .. eikös sillä pitäis pari pollea viel saada?.
Mr.Ace kirjoitti:Kaikkea löytää jos vaan jaksaa ettiä.
Mites tää tehoputki? tuli puheeks kerran yhden veteraani kuskin kans, et niillä ei muka sais tehoa ulos enempää koneesta, kuin perusputkellakaan..
väitti ja väitti kunnes luovutin .. eikös sillä pitäis pari pollea viel saada?.
Anssi_L kirjoitti:Siis 10 vuotta vanhasta pyörästä? Säästä nekin rahat uudempaan menopeliin tai vaikka uuteen pyttyyn/pinnoitukseen ja mäntään ja vielä kannen koneistamiseen niin että puristukset ovat optimaaliset V-Powerille ja suuttiimiin että saat säädöt kohdilleen. Sitten voit alkaa miettiä tehoputkea (jotka 2t:ssä lähinnä siirtävät tehoaluetta).
Mr.Ace kirjoitti:Anssi_L kirjoitti:Siis 10 vuotta vanhasta pyörästä? Säästä nekin rahat uudempaan menopeliin tai vaikka uuteen pyttyyn/pinnoitukseen ja mäntään ja vielä kannen koneistamiseen niin että puristukset ovat optimaaliset V-Powerille ja suuttiimiin että saat säädöt kohdilleen. Sitten voit alkaa miettiä tehoputkea (jotka 2t:ssä lähinnä siirtävät tehoaluetta).
Pyörä on vanha, mutta ei oo paljoa ajettu luultavasti vähemmän mitä Jammullas.
Niko901 kirjoitti:Mr.Ace kirjoitti:Anssi_L kirjoitti:Siis 10 vuotta vanhasta pyörästä? Säästä nekin rahat uudempaan menopeliin tai vaikka uuteen pyttyyn/pinnoitukseen ja mäntään ja vielä kannen koneistamiseen niin että puristukset ovat optimaaliset V-Powerille ja suuttiimiin että saat säädöt kohdilleen. Sitten voit alkaa miettiä tehoputkea (jotka 2t:ssä lähinnä siirtävät tehoaluetta).
Pyörä on vanha, mutta ei oo paljoa ajettu luultavasti vähemmän mitä Jammullas.
Hyvähän se on uskotella itselleen, mutta kyllä tolla rm:si 99% varmasti on ajettu paljon paljon enemmän, mitä tänne kirjoittelet.
Osku19 kirjoitti:No mä sanoisin, että sulla on väärä kaasarin suutin.
Mutta joku muu tietää paremmin.