sjo kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Turpa kii ja osta se piikki/250 2t sitte, mee muualle vikisemää.
Mikä pikku poika täälä rupeaa isottelemaan?
sjo kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Turpa kii ja osta se piikki/250 2t sitte, mee muualle vikisemää.
Mikä pikku poika täälä rupeaa isottelemaan?
mutta jotakin eroja niissä kumminki on vai?lerppa kirjoitti:eipä noissa isoja eroja ole,jos käytetty nii historia,kunto ja hinta vaikuttaa eniten.Osia saa molempiin jos ei mitään 70 luvun kamppeita oleDETSONI 2008 kirjoitti:Moro
Olen nyt valinnut kaksi vaihto ehto
-Honda Cr 125
-Suzuki Rm 125
Onko kenelläkään kokemuksia näistä ?
Kumpaan saa paremmin osi?
Laatu?
DETSONI 2008 kirjoitti:mutta jotakin eroja niissä kumminki on vai?lerppa kirjoitti:eipä noissa isoja eroja ole,jos käytetty nii historia,kunto ja hinta vaikuttaa eniten.Osia saa molempiin jos ei mitään 70 luvun kamppeita oleDETSONI 2008 kirjoitti:Moro
-Honda Cr 125
-Suzuki Rm 125
Laatu?
wolvie kirjoitti:DETSONI 2008 kirjoitti:mutta jotakin eroja niissä kumminki on vai?lerppa kirjoitti:eipä noissa isoja eroja ole,jos käytetty nii historia,kunto ja hinta vaikuttaa eniten.Osia saa molempiin jos ei mitään 70 luvun kamppeita oleDETSONI 2008 kirjoitti:Moro
-Honda Cr 125
-Suzuki Rm 125
Laatu?
Vastaamista varmaan helpottaisi jos kerrot minkä vuosimallin pyöristä on kyse.
DETSONI 2008 kirjoitti:wolvie kirjoitti:DETSONI 2008 kirjoitti:mutta jotakin eroja niissä kumminki on vai?lerppa kirjoitti:eipä noissa isoja eroja ole,jos käytetty nii historia,kunto ja hinta vaikuttaa eniten.Osia saa molempiin jos ei mitään 70 luvun kamppeita oleDETSONI 2008 kirjoitti:Moro
-Honda Cr 125
-Suzuki Rm 125
Laatu?
Vastaamista varmaan helpottaisi jos kerrot minkä vuosimallin pyöristä on kyse.
Oon ajatellu jotain 03-07 väliltä