Palis kirjoitti:Jos mut vanhaksi lasketaan ni hep! eli vm01 asti täälä
Juniori
Mä oon rekisteröitynyt melkein kuukautta aikaisemmin kuin sä... (Liittynyt: 10 Lok 2001)
a.c.e kirjoitti:Palis kirjoitti:Jos mut vanhaksi lasketaan ni hep! eli vm01 asti täälä
Juniori
Mä oon rekisteröitynyt melkein kuukautta aikaisemmin kuin sä... (Liittynyt: 10 Lok 2001)
husqvarna_wr kirjoitti:mistä mahtais saada 07 wr:ään supermoto vanteita? muualta kun suomesta...
Hi and thanks for your mail.
We deliver the wheels assambled.
You only have to put on the tires and brake discs and sprocket and then the wheels are ready to use.
All bearings, washers etc.. were mounted.
Hubs and spokes are from Haan Wheels, Rims from Excel.
Average delivertime will be approx. 1-2 weeks for assembling after receipt of payment.
Delivery time with DHL (german post) will be approx. 1 week.
The delivery-costs calculates our shopsystem automatically.
Do not hesitate to contact us if there are further questions.
Best regards
Oliver Gottbehüt
Aika reilu hinta piikistäAkekli kirjoitti:onko hinta kohallaan? mäntä vaihdettu alle 1000km sitten, pesty usein, huollettu, mukaan tulee katteita, renkaita ja muuta krääsää.
www.nettimoto.com/418793
mitäs meinaat tolla? ovh uutena kumminkin se 7300e. Halvimpia vähän ajettuja mitä löysin.lerpparanne kirjoitti:Aika reilu hinta piikistäAkekli kirjoitti:onko hinta kohallaan? mäntä vaihdettu alle 1000km sitten, pesty usein, huollettu, mukaan tulee katteita, renkaita ja muuta krääsää.
www.nettimoto.com/418793